مانیتور گیمینگ جدید شرکت سامسونگ

0
1285

کالاسودا_اگر مانیتور گیمینگ جدید شرکت سامسونگ را یک مانیتور با صفحه نمایش فوق العاده بالا معرفی کنیم ، قطعا در مورد آن جفا کرده ایم.

کیفیت مانیتور گیمینگ جدید شرکت سامسونگ

این مانیتور دارای صفحه نمایش فوق فوق بالا است. مانیتور منحنی آن می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. این مانیتورها ویژگی های گیمینگ فوق العاده ای هم دارد که می تواند از برای گیمر فوق العاده کاربردی و جذاب باشد. شاید خیلی از افراد به این موضوع فکر کنند که آیا نیازمند یک مانیتور 49 اینچ هستند یا خیر ولی اگر می خواهید با سیستم خود بازی ای مانند Battlefield 1 را اجرا کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مانیتور را خریداری کنید.

نام مانیتور گیمینگ سامسونگ

نام مانیتور گیمینگ جدید شرکت سامسونگ CHG90 نام دارد و کیفیت فوق العاده ای هم در زمینه صفحه نمایش دارا است. در زمان نمایش تصویر به صورت زنده هیچ آثاری از تار بودن صفحه را مشاهده نمی کند. این مانیتورها از کارت های گرافیک AMD پشتیبانی می کنند و همین موضوع می تواند مزیتی برای کاربرانی باشد که دارای کارت های گرافیک AMD دارند و این مانیتور می تواند کیفیت بهتری را برای این کاربران فراهم کند.

کارایی بالای این مانیتور گیمینگ

اگر شما فردی هستید که کارهای گرافیکی با سیستم خود انجام می دهید ، می توانید از این مانیتورها استفاده کنید تا بتوانید کارهای بی نظیری را ارائه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این مانیتور عدم آسیب به چشمان کاربران است که در نوع خود بی نظیر می رسد.

این مانیتور به دلیل کیفیت بالای آن اصلا سبک نیست و این موضوع شاید برای بعضی از کاربران جالب به نظر نرسد ولی این سنگینی مانیتور نمی تواند باعث شود تا کاربران از خرید این مانیتورها دوری کنند.

این مانیتورها دارای پورت HDMI هم هستند که می تواند کیفیت بهتری را برای کاربران ارائه کند.

قیمت مانیتور گیمینگ جدید شرکت سامسونگ

قیمت این مانیتورها در بازار از 1100 دلار شروع می شود و قطعا این قیمت می تواند آن را خاص و منحصر به فرد کند. باید دید که گیمرها حاضر می شوند که چنین هزینه ای برای این مانیتورها متحمل شوند یا خیر.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر و مانیتورها با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها