مایکروویو را خاموش کنید تا وای‌فای سریع‌تر شود

0
117

Ofcom سازمان تنظیم‌کننده ارتباطات ملی انگلستان روز چهارشنبه اعلام کرد که کاربران باید در حین برقراری تماس ویدئویی، تماشای فیلم HD یا انجام کار مهم آنلاین مایکروویو را خاموش کنند؛ زیرا این وسایل می‌توانند سیگنال‌های وایفای را کُند کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، هدف اصلی این توصیه‌ها بهبود عملکرد پهنای باند در طول همه گیری‌ کروناویروس است، زیرا با افزایش کار در خانه و قرنطینه‌ی خانگی، تقاضا در شبکه‌ها افزایش یافته است.

کاربران به جای دریافت اطلاعات، داده‌ها را ارسال می‌کنند که این میزان در طول روز 95٪ افزایش یافته است؛ زیرا افراد پرونده‌ها و داده‌ها را به شبکه‌های شرکت خود ارسال کرده و برای هماهنگی تماس‌های ویدئویی برقرار می‌کنند.

Ofcom گفت تلفن‌های بی سیم، مانیتورهای کودک، لامپ‌های هالوژن، سوئیچ‌های کم نور، استریوها و بلندگوهای رایانه‌ای، و تلویزیون‌ها و مانیتورها نیز در صورت نزدیک بودن به روترها می‌توانند بر روی سیگنال‌های وایفای تأثیر بگذارند.

Ofcom گفت تلفن ثابت یا تماس‌های اینترنتی می‌تواند به دلیل افزایش ترافیک در شبکه‌های بی سیم، اتصال قابل اطمینان تری نسبت به تماس‌های تلفن همراه فراهم کنند.

در بسیاری از خانه‌ها، خطوط تلفن ثابت فراموش شده دوباره احیا شده است و آمار نشان می‌دهد میزان استفاده کاربران از تلفن‌های ثابت نیز بسیار زیادتر شده است. بنابراین با این راهکار می‌توان سرعت اینترنت را بیشتر کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها