مجوز مچ بند هوشمند هوآوی بند 3 پرو صادر شد

0
797

کالاسودا – با وجود اینکه مچ بند جدید شرکت هوآوی به نام Huawei band 3 pro هنوز رونمایی نشده است، اما نام آن در لیست مجوز های کمیسیون ارتباطات فدرال مشاهده شد.

علیرغم درخواست های شرکت مربوط به محرمانه بودن عکس ها و کتابچه راهنمای کاربر، گواهینامه های مربوط به این محصول، جزئیاتی در مورد این مدل منتشر شده است که نشان می دهد که هواوی بند 3 پرو در واقع ویژگی های پیشرفته تری نسبت به مچ بند سال گذشته این شرکت به نام هواوی بند 3 خواهد داشت.

اطلاعات موجود روی لیبل لوکیشن مرتبط با این محصول پوشیدنی نشان می دهد که آن از یک صفحه نمایش اولد با ماتریس منفعل (PMOLED)، به یک صفحه نمایش با ماتریس فعال چندرنگی (AMOLED) تبدیل شده است. سنسور نظارت بر نرخ ضربان قلب، سنسور خواب TruSleep نیز در این مدل به نسخه 2.0 ارتقا پیدا کرده اند. هرچند هنوز مشخص نیست که چه ویژگی هایی قرار است با این سنسورها رونمایی شود.

مشخصات فنی

دیگر مشخصات همانند ضدآب بودن، شمارش تعداد قدم‌ ها،  محاسبه مسافت طی شده،  محاسبه میزان کالری مصرف شده و  سنجش ضربان قلب و GPS همچنان در این مچ بند هوشمند وجود دارد و ردیاب ورزشی به صورت چندگانه یا Multi Sport شده است. همچنین حالتی به نام Posture  در برخی فعالیت های ورزشی مانند شنا به آن اضافه شده است.

شاید برایتان جالب باشد که در یک گجت پوشیدنی ورزشی، بلوتوث همچنان بخشی از ساختار دستگاه است و در پشت و جلوی لیبل نیز مهر تست آن به چشم می خورد. با این حال هنوز مشخص نیست که این محصول از چه نسخه ای از بلوتوث پشتیبانی می کند. بنا به استناد به همین منبع، هوآوی احتمالا مدل باتری قبلی را برای این مدل نیز حفظ خواهد کرد که باتری ای با ظرفیت 100 میلی آمپری خواهد بود که از طریق اسلات 5 ولتی شارژ می شود. همچنین هوآوی توانایی شارژ سریع را نادیده نگرفته و احتمالا تغییراتی روی ان اعمال کرده است. اسناد و مدارک نشان نمی دهد که چیز زیادی از نظر میزان مصرف باتری تغییر کرده باشد، اما از آنجایی که گجت های پوشیدنی نیز مانند سایر تکنولوژی ها طی زمان بهبود می یابند، انتظار بهبود در این مورد نیز وجود دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی و قیمت این محصول وجود ندارد. درخواست شرکت این است که حداقل تا ماه مارس هیچ تصویر و مشخصاتی از این مچ بند به بیرون درز نکند. مدل مچ بند جدید هواوی شماره TER-B19 را در لیست کمیسیون ارتباطات از آن خود کرده است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید