مدیر آنر: آیفون سری ۱۵ ناامید کننده است و اپل رو به زوال!

0
33

مدیر برند آنر علی رغم اینکه تاکید کرد آیفون سری ۱۵ ناامید کننده است اما گفت فروش خوبی خواهد داشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، جورج ژائو در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از اپل گفت تنها افزایش عملکرد و کیفیت دوربین ملاک نوآوری نیست.

وی که قبل از عرضه رسمی گوشی تاشو کیف مانند برند آنر صحبت می‌کرد افزود اپل به عنوان رهبر در صنعت گوشی‌های هوشمند شهرت دارد اما این شهرت رو به زوال است.

به گفته ژائو وقتی همه قبل از راه اندازی می‌دانند چه چیزی رونمایی می‌شود، این ناامید کننده است و آیفون سری ۱۵ با وجود اینکه نوآوری چندانی ندارد اما فروش بالایی خواهد داشت.

سخنان وی در حالی مطرح می‌شود که برندهای چینی و کره‌ای در حوزه گوشی‌های تاشو سالها از اپل جلو افتاده و حالا آنر با رونمایی از گوشی عجیب و غریب Honor V Purse یک شیرین کاری فشن مانند در دنیای فناوری و مد به راه انداخته است.

ارزش واقعی Honor V Purse این است که به سمت بیرون تا می‌شود که نادر بوده و فوق العاده نازک {فقط ۹ میلیمتر} طراحی شده است.

مدتهاست شایعه شده که اپل روی مدل‌های تاشو کار می‌کند اما هیچ خروجی واقعی ندیده‌ایم.

آخرین گزارش نیز حاکی است اپل در حال ساخت لپ تاپ تاشو است که زودترین زمان برای رونمایی ۲۰۲۵ خواهد بود که قطعا عرضه آن ۲۰۲۶ می‌شود.

در مورد آیفون و آیپد تاشو نیز صحبت شده اما اپل سالها با آن فاصله دارد.

البته فقط آنر نیست که در بازار جلوتر از اپل است بلکه سامسونگ نیز تاشوهای انعطاف پذیر خوبی عرضه کرده که نشان دهد از اپل جلوتر است و تلاش دارد تا ذائقه مشتریان را به این سمت سوق دهد.

اما تمرکز اپل این روزها روی AR/VR به عنوان انفجار بعدی در دنیای فناوری است و به همین خاطر آیفون ۱۵ را با پشتیبانی از Spatial Video عرضه کرده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها