مسابقه خوانندگی در فیسبوک!

0
523

کالاسودا-فیسبوک به تازگی تصمیم گرفته است تا یک برنامه استعدادیابی را شروع کند که در این برنامه کاربر آهنگی را تمایل دارد لب خوانی و ضبط می کند و پس از بارگزاری آن در برنامه ، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. خانم جین مانچان وانگ به این موضوع اشاره کرد که این پلتفرم جدید می تواند کاربران زیادی به سمت خود جذب کند.

این افزونه جدید می تواند فضای رقابتی تازه ای را بین کاربران ایجاد کند.البته این موضوع گفته شده که قرار است این موضوع انحصارا در اختیار فیسبوک باشد و برنامه های مشابه دیگر حق دسترسی به این افزونه را نخواهند داشت.

رقابت با برنامه Musical.ly

این صحبت ها باعث شد تا همه از اهداف جدید فیسبوک مطلع شوند و نکته جالب اینکه شرکت هایی مانند Warner و  Universal  و سونی هم در این برنامه همکاری خواهند داشت.فیسبوک روش های بسیاری را امتحان کرده است تا بتواند موسیقی را به برنامه خود اضافه کند و به نظر ما این تصمیم می تواند راهی درست و مطمئن در این زمینه باشد.

فیسبوک در ماه ژوئن افزونه ای به نام Lip Sync Live را به برنامه خود اضافه کرد ، این کار یک رقابت مستقیم با برنامه Musical.ly می باشد.شما در این برنامه می تواند به صورت مستقیم مسابقه لب خوانی با دوستان خود به صورت زنده داشته باشند.این افزونه همچنین سعی کرده تا تمام قوانین نشر را رعایت کند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

فعلا این افزونه حالت اولیه دارد و هنوز به طور کامل و رسمی به فیسبوک اضافه نشده است اما اینکه این شرکت تصمیم به اضافه کردن چنین ویژگی جذابی است واقعا جالب توجه و چشمگیر می باشد.

توضیحاتی در مورد فیسبوک

فیسبوک به یک سرویس شبکه اجتماعی است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو سورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.  در ابتدا نام‌نویسی در این وبگاه به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود. اما با گذشت زمان درِ آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.

کاربران برای بهره‌گیری کامل از فیسبوک باید در آن نام‌نویسی کنند. پس از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایه شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم می‌شود. علاوه بر این موارد، پیوستن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن هم‌کاران ، هم‌کلاسی‌ها ، پسندیدن پست‌ها ، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها