ناتیفیکیشن های گوشی هوشمند خود را در ویندوز 10 مشاهده کنید

0
601
ناتیفیکیشن های گوشی هوشمند خود را در ویندوز 10 مشاهده کنید

مایکروسافت به روز رسانی جدیدی برای ویندوز 10 عرضه کرده که قابلیت مشاهده ناتیفیکیشن های گوشی هوشمند را در اختیارتان قرار می دهد. این ویژگی برای کاربران اهمیت زیادی دارد و به نوعی یک قابلیت مهم به شمار می رود، حال می توانید اعلان های گوشی خود را روی صفحه نمایش با استفاده از قابلیتی که به نام notification chasing از آن یاد می شود مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید که این موضوع اولین باری نیست که توسط مایکروسافت مطرح می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد، در گذشته نیز مایکروسافت راه حل مشابهی را برای کاربران در نظر گرفته بود که البته طرفداران کمی داشت و مورد اعتماد کاربران نبود، این بخش با دستیار صوتی کورتانا یکپارچه شده بود.

این به روز رسانی پیشرفته تر از نسخه قبلی است و اگر از ویندوز استفاده می کنید شما اساسا قادر خواهید بود روز یک اعلان که برای ویندوز شما ارسال می شود کلیک کنید و صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را روی آن مشاهده کنید، این قابلیت به شما اجازه می دهد فعالیت های خود را انجام دهید.

ناتیفیکیشن های واتس آپ را در ویندوز 10 مشاهده کنید

به عوان مثال اگر کسی برای شما پیغامی در واتس آپ ارسال می کند می توانید روی ناتیفیکیشن کلیک کرده و نرم افزار واتس آپ روی گوشی را اجرا کرده و می توانید آن را روی ویندوز 10 خود مشاهده کنید و به آن پاسخ دهید. این ویژگی بسیار جالب توجه به شمار می رود.

در حال حاضر این ویژگی محدودیت هایی دارد و در حال حاضر قابلیت quick reply در اختیار شما قرار نمی گیردو از این طریق نمی توانید پیغام های واتس آپ، توییتر و… را مشاهده کنید.

این ویژگی به تدریج در اختیار شما قرار می گیرد و بر اساس اخبار منتشر شده این قابلیت از امروز در اختیار کاربران قرار می گیرد و به نظر می رسد تا حدود یک هفته دیگر تمام کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

ناتیفیکیشن های واتس آپ را در ویندوز 10 مشاهده کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها