بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10؛ محصولی قدرتمند با قیمت مناسب

0
543
بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10؛ محصولی قدرتمند با قیمت مناسب

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ را می توان یکی از پرفروش ترین پرچمداران سال جاری در نظر گرفت. این گوشی هوشمند قدرتمند که با قیمتی در حدود 930 یورو روانه بازار فروش می شود، دارای ویژگی های قابل توجهی است، از این رو در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10 بپردازیم.

صفحه نمایش 6.1 اینچی؛ رقیبی جدی برای پرچمدار اپل

در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10، اندازه 6.1 اینچی صفحه نمایش به چشم می خورد که اندازه ای مشابه پرچمدار اپل دارد. این گوشی هوشمند با پنل صفحه نمایش داینامیک آمولد و رزولوشن کواد اچ دی می تواند یکی از برترین صفحه نمایش ها را برای کاربران فراهم کند. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از نسبت تصویر 19 به 9 استفاده کرده است.

حضور دو پردازنده قدرتمند اگزینوس 9820 و اسنپدراگون 855

کمپانی سامسونگ مطابق رویه هر سال، پرچمدار خود را در دو نسخه پردازنده روانه بازار فروش می کند؛ پردازنده اگزینوس 9820 و پردازنده هفت نانومتری اسنپدراگون 855  که هر دو بسیار عالی بوده و شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کنند. این گوشی هوشمند با رم هشت گیگابایتی روانه بازار فروش شده و با حافظه های داخلی 128 و 512 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نکته قابل توجه اینکه کمپانی سامسونگ برای جدیدترین محصول خود از رابط کاربران One UI در کنار اندروید 9 بهره می برد. این ترکیب بدون شک شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند.گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ را می توان یکی از پرفروش ترین پرچمداران سال جاری در نظر گرفت

دوربین سه گانه؛ قدرتمند و رقیبی جدی برای هواوی

یکی از ویژگی هایی که در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10 به چشم می خورد، دوربین سه گانه این گوشی هوشمند است. دوربین سه گانه این گوشی هوشمند دارای لنزهای 12 مگاپیکسلی ، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت دو برابر زوم اپتیکال است. همچنین قابلیت فیلمبرداری 4K و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.9 می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند.

موضوع دیگری که در خصوص این گوشی هوشمند جالب توجه است، باتری 3400 میلی آمپری این گوشی هوشمند قدرتمند است. این گوشی هوشمند قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم 15 واتی داشته و از شارژ معکوس 9 واتی نیز بهره می برد.

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 قیمتی در حدود 930 یورو داشته و از بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند در رنگ های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی روانه بازار فروش می شود. به طور کلی با بررسی  مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 10 به این نتیجه می رسیم که این پرچمدار از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها