مشکلات پیش روی آموزش آنلاین در آمریکا در عصر کرونا

0
1587

با همه گیری کروناویروس، طرح آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه‌ها  در آمریکا پررنگ‌تر شده و در این راستا دسترسی به اینترنت در تمام نقاط به یک مسئله مهم تبدیل شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فوربز، در این راستا آمار و اطلاعات متفاوتی وجود دارد.

یک مطالعه می‌گوید 33 میلیون شهروند در آمریکا بدون اینترنت زندگی می‌کنند. همچنین می‌گویند 99.99٪ از جمعیت ایالات متحده به نوعی به اینترنت دسترسی دارند؛ اما ممکن است سرعت آن مناسب نباشد. بنابراین وقتی مدارس به سمت آموزش آنلاین می‌روند؛ مشکلات دسترسی به اینترنت پر سرعت بیشتر خواهد شد.

دریافت خدمات اینترنتی برای همه آمریکایی‌ها یک چالش بزرگ است، اما قبلاً در مورد خدمات تلفنی و برقی چالش‌های مشابهی وجود داشت. بنابراین اگر بپذیریم که اتصال اینترنت به اندازه برق و ارتباطات از راه دور از ضروریات زندگی مدرن است، چرا اینترنت را به عنوان یک برنامه عمومی اعلام نکنیم؟

اولین بار نیست که اینترنت به عنوان یک برنامه عمومی مطرح می‌شود. FCC در سال 2015 آن را اعلام کرد اما پس از روی کار آمدن ترامپ لغو شد.

بنابراین چه کاری باید انجام دهیم تا هر دانش آموز آمریکایی بتواند به اینترنت مناسب دسترسی داشته باشد؟

یک موضوع می‌تواند خدمات و پشتیبانی باشد. حتی اگر هر مدرسه دستگاهی به دانش آموزان بدهد، این احتمال وجود دارد که دستگاه پیشرفته نباشد. مسئله مهم دیگر زیرساخت‌ها است. پیش از ورود Covid-19، نگرانی در مورد این زیرساخت شبکه وجود داشته و اکنون بیشتر شده است. در این راستا راه حل‌هایی مانند فیبر نوری و 5G مطرح می‌شود.

در نهایت هزینه نیز اهمیت دارد. هر خانواده نمی‌تواند از پس هزینه‌های اینترنت و دستگاه آن برآید.

اگر همه (یا حتی اکثر) دانش آموزان کشور بخواهند به صورت آنلاین به مدرسه بروند، پوشش اینترنت و دسترسی به آن بیشتر اهمیت می‌یابد و همانند برق، خدمات تلفنی و تحویل پست الکترونیکی، نوعی مشارکت دولتی نیز لازم است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها