مصاحبه با رهبر تیم Core ML گوگل در مورد موفقیت هوش مصنوعی شرکت

0
32

دو سال پیش، گوگل گروه جدیدی را به وجود آورد که بر زیرساخت‌های یادگیری ماشین متمرکز بودند؛ امسال مشخص شد که این گروه Core ML در مأموریت هوش مصنوعی خود موفق بوده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  venturebeat، آقای Nadav Eiron، یک تیم 1200 نفره را ساخت و رهبری کرد و حالا در مصاحبه‌ای درباره نقش اساسی Core ML در گوگل برای پیاده سازی هوش مصنوعی مولد در محصولاتش صحبت کرده است.

VentureBeat: ماموریت تیم Core ML در گوگل را چگونه توصیف می‌کنید؟

ایرون:  ما در تیم Core ML نوآوری‌ها را به محصولات واقعی تبدیل می‌کنیم. من همیشه به تیمم می‌گویم که باید کل سفر را از نقطه‌ای که ایده یا محصولی عالی دارید به کل سفر ترسیم کنید؛ تا جایی که زندگی یک میلیارد نفر تغییر را دهد.

VB: تیم شما چگونه در سازمان گوگل قرار دارد؟

ایرون: ما در یک سازمان زیرساختی حضور داریم و هدف ما ارائه خدمات به همه محصولات گوگل و همچنین خدمات خارجی است.

VB: از دیدگاه شما، تیم شما چه کاری انجام می‌دهد که فکر می‌کنید مردم در مورد گوگل نمی‌دانند؟

ایرون: اینترنت ابتدا یک پروژه تحقیقاتی بزرگ بود، 20 سال بعد به یک صنعت تبدیل شد و مردم آن را به یک تجارت تبدیل کردند. من فکر می‌کنم ML در حال انجام همان کار است.

VB: کار روزانه شما چگونه است؟

ایرون: ما در مورد روش‌های متفاوتی که افراد درباره مشکلات محصولات فکر می‌کنند صحبت می‌کنیم. ما در انجمن‌های تحقیقاتی شرکت داریم که نشان دهنده منافع مشترک همه محصولات است.

این تیم اساساً از طراحی کدهای سخت افزاری و نرم افزاری سطح پایین گرفته تا هوش مصنوعی کاربردی با همهٔ این ابزارها کار می‌کند.

VB: آیا محصولاتی در Google I/O اعلام شد که از نظر تمام کارهایی که تیم شما برای آن انجام داده بود، احساس خوبی  به آن داشتید؟

ایرون: به دلایل مختلف همکاری ما با Google Workspace را دوست دارم. من معتقدم که Workspace یک فرصت منحصر به فرد در بخش هوش مصنوعی مولد دارد.

VB: شما بیش از 17 سال در گوگل بوده اید، اما کنجکاوم که ببینم شش ماه گذشته چگونه بوده است؟

آیرون: چیزی که تغییر کرده روند سریع‌تر در استفاده از هوش مصنوعی مولد در محصولات است. سرعت کار بالا رفته است و ما شب و روز کار می‌کنیم.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها