مصاحبه با فیلیپ بلوم فیلمساز مشهور در مورد گوشی Sony Xperia Pro-I

0
269

در این مقاله قصد داریم با آقای فیلیپ بلوم فیلمساز مشهور در مورد گوشی Sony Xperia Pro-I و همچنین صنعت گوشی‌های هوشمند مصاحبه کنیم.

آیا از گوشی Xperia Pro-I راضی هستید؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از گوشی‌های هوشمند برای عکس برداری و فیلم‌برداری هستم.

چیزی که Xperia Pro-I را برای من منحصربه فرد کرده است؛ قابلیت و توانایی آن است که از بسیاری از گوشی‌های هوشمند بالاتر است.

تصویر ثبت شده با این گوشی بسیار طبیعی‌تر و کمتر پردازش شده به نظر می‌رسد؛ مشکلی که در بیشتر گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

با توجه به مزیت‌های وزن و اندازه، محدودیت‌های اصلی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند چیست؟

محدودیت اصلی دوربین‌های اختصاصی، حتی دوربین‌های کامپکت، اندازه آنها است. گوشی‌های هوشمند نازک و باریک هستند و فضایی برای به کارگیری سخت افزار لازم برای پردازش تصاویر را ندارند.

بسیار خوشحالم که Xperia Pro-I دارای کارت microSD است؛ زیرا این قابلیت بسیار اهمیت دارد.

به نظر شما این گوشی برای چه کسانی مفید است؟

افرادی مانند من بازار هدف این نوع گوشی‌های هوشمند هستند. این گوشی برای کسی که فیلم و عکس‌های حرفه‌ای زیادی می‌گیرد؛ مناسب است.

چه تغییراتی را از نظر سخت افزار و نرم افزار پیشنهاد می‌کنید؟

موارد زیادی وجود دارد که می توان در گوشی‌های بعدی ارتقا داد.

توانایی کنترل بیشتر روی تصاویر، قابلیت تنظیم کاهش نویز، وضوح، کنتراست و اشباع از ویژگی هایی است که بهتر است در مدل‌های بعدی ارتقا پیدا کند.

علاوه بر این قابلیت ضبط تمام نرخ‌های فریم روی کارت microSD نیز یک ویژگی کاربردی است که باید در مدل‌های بعدی در نظر گرفته شود.

ایا می‌توان کیفیت Pro-I را با یکی از دوربین‌های بزرگ‌تری که با آن کار کرده‌اید مقایسه کنید؟

مقایسه کیفیت تصویر این گوشی سونی با هر دوربین دیگری که من از آن استفاده کرده‌ام از نظر اندازه سنسور، حالت ضبط و فاصله کانونی ثابت دشوار است. این دوربین دارای عناصری از دوربین‌های RX10 و 100 4K و ZV-1 با برخی ویژگی‌های تصویری است، اما برخی قابلیت‌های حرفه‌ای در آن وجود ندارد.

این گوشی به دلیل داشتن لنز F2.8 و 24 میلی‌متری ویژگی‌های عمق میدان را ایجاد می‌کند احتمالاً بیشتر شبیه به RX100 VI و VII است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها