معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون چیست؟

0
276
معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون چیست؟

مشهور ترین روش برای استفاده از گوشی های آیفون توسط افرادی که اعتقاد دارند باید آزادانه از گوشی هوشمند آیفون خود بهره مند شوند جیلبریک کردن است، این روش مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کندکه ممکن است گوشی هوشمند آن ها را با مشکلات بسیاری رو به رو کند. در این بخش قصد داریم به بررسی معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون بپردازیم.

جیلبریک به طور کلی به کاربران اجازه دسترسی به روت فایل های سیستمی و مدیریت کامل گوشی هوشمند را می دهد و شما می توانید تمام نرم افزار های موجود برای گوشی های آیفون حتی آن هایی که مورد تایید این کمپانی نیست را نصب کنید. این نرم افزار ها عموما اپلیکیشن های کرک شده هستند که هزینه های کاربران را کاهش می دهد با این وجود معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون باعث می شود بسیاری از کاربران ترجیح بدهند که این کار را انجام ندهند.

معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون

مهم ترین مشکل پس از جیلبریک کردن گوشی های آیفون خارج شدن دستگاه از رویه گارانتی این محصولات است، البته این موضوع در کشور ما زیاد اهمیت ندارد زیرا بسیاری از گوشی های هوشمند این برند بدون گارانتی هستند.

مهم ترین بخش در میان معایب جیلبریک کردن گوشی های آیفون بحث امنیت گوشی هوشمند است و این سیستم عامل به راحتی در مقابل مشکلات تسلیم خواهد شد در کنار این موارد باید از به روز رسانی ها برای گوشی های آیفون خداحافظی کرد.

کمپانی اپل در مقابل این موضوع مخالفت های بسیاری دارد و همواره با عرضه به روز رسانی های مختلف قصد دارد این موضوع را برای همیشه پایان دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها