معرفی بهترین گجت‌های آشپرخانه‌ ضد اسراف

0
301

طبق گفته شورای دفاع از منابع طبیعی، مصرف كنندگان آمریكایی تقریباً 40٪ از مواد غذایی را كه خریداری می‌کنند هدر می‌دهند؛ اما این گجت‌های آشپرخانه می‌توانند این شرایط را تغییر دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، سرمایه گذاری و خرید این گجت‌های آشپرخانه به شما کمک می‌کنند بیشتر از آنچه از فروشگاه‌های مواد غذایی خریداری می‌کنید؛ سود کنید و میزان زباله‌های خود را کاهش دهید.

آبمیوه گیری Hurom juicer HP slow

شما می‌توانید میوه‌های را که در یخچال مانده و ممکن است خراب شوند را با این دستگاه به یک آمیوه ی خوشمزه تبدیل کنید. اندازه این دستگاه کوچک است و فضای کمی را اشغال می‌کند.

سطل تولید کود Bamboozle bamboo

شما می‌توانید باقی مانده‌ و پوست میوه‌ها و سبزیجات را با استفاده از این دستگاه به یک کود مقوی و سرشار از ویتامین تبدیل کنید و میزان زباله‌هایتان را کاهش دهید. انواع هویج، ساقه‌های گیاهان، پوسته‌های تخم مرغ و موارد دیگر می‌توانند با این دستگاه تبدیل به کودهای مقوی برای گیاهان شوند.

دستگاه ایجاد خلأ Anova precision

مهم‌ترین قابلیت این دستگاه از بین بردن اکسیژن از مواد غذایی است. این روند رشد باکتری‌ها را کُند می‌کند و باعث افزایش عمر مواد غذایی شما می‌شود. علاوه بر این، این دستگاه نیاز شما به ظروف پلاستیکی برای بسته بندی محصولات را کاهش می‌دهد.

کیت‌های کنسرو Victorio multiuse waterbath

این کیت از یک حمام آب برای گرم کردن محتویات شیشه، از بین بردن باکتری‌ها و ایجاد یک مهر و موم و خلأ برای بیرون نگه داشتن هوا و اکسیژن استفاده می‌کند.

ظروف نگهداری مواد غذایی OXO Pop air-tight

ظروف محکم OXO Pop به شما کمک می‌کنند تا غلات، میان وعده‌ها و ماکارونی را به صورت سازمان یافته و تازه نگه دارید

کیسه‌های ذخیره سازی سیلیکونی و قابل استفاده مجدد

کیسه‌های سیلیکونی قابل شستشو و قابل استفاده مجدد می‌باشند و دارای مهر و موم ضد آب هستند. شما می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر استفاده کرده و حتی در آن‌ها نیز غذا طبخ کنید.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها