معرفی بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ از نگاه تیم اندروید آتوریتی

0
906

تیم اندروید آتوریتی مانند هر سال بهترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۲۳ را برگزیدند.

به گزارش کالاسودا، همان طور که می‌دانید دوران چرخه ارتقای مداوم گوشی‌های هوشمند تمام شده و دیگر خبری از نوآوری‌های هر سال نسبت به سال قبل نیست.برندهای پیشرو با نام‌های بزرگ و طرح‌های نمادین، یکنواخت شده و سایر برندها با چرخش تازه در فرمول ساخت گوشی تلاش کردند نوآوری را با مقرون به صرفه بودن یکی کنند.

در این بین رقابت برای انتخاب بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ سخت شد و به همین خاطر در نهایت ۵ گوشی برتر سال توسط تیم اندروید آتوریتی انتخاب شد.

این تیم می‌گوید: «هنگام قضاوت در مورد کیفیت یک گوشی، همه چیز را در نظر می‌گیریم، از اندازه‌گیری‌های عینی مانند داده‌های آزمایش خام، مشخصات پایه و تضمین‌های خط‌مشی به‌روزرسانی، تا جنبه‌های ذهنی ناملموس‌تر مانند عکاسی، طراحی رابط کاربری، و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد.»

این تیم ۲۰ گوشی از ۱۱ برند مختلف را انتخاب کرده و در نهایت ۵ گوشی را با بیشترین امتیاز به ترتیب انتخاب کردند.

بدین ترتیب انتخاب اول بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ به گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو رسید.

دوربین عالی، سفارشی سازی‌های متنوع و منحصربفرد از اندروید ۱۴، به روز رسانی طولانی ۷ ساله و قابلیت‌های نرم افزاری منحصربفرد مجهز به هوش مصنوعی، دلایل انتخاب اول اندروید آتوریتی اعلام شد.

گوشی دوم گوشی تاشو وان پلاس اوپن شد.

سخت افزار پیشرفته روی یک گوشی تاشو، نوار لغزنده هشدار و دوربین‌های استوار، ترفندهای نرم افزاری هوشمندانه و قیمت رقابتی، از دلایل انتخاب این گوشی به عنوان دومین گوشی برتر سال ۲۰۲۳ اعلام شد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا سومین گوشی سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، صفح نمایش بسیار زیبا و قلم اس پن از دلایل انتخاب این گوشی به عنوان گوشی برتر در رده سوم اعلام شد.

گوشی چهارم گوگل پیکسل 7a شد.

بهترین گوشی زیر ۵۰۰ دلار در حوزه بهترین دوربین، عملکرد پایدار و شارژ بی سیم و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از دلایل انتخاب این گوشی توسط تیم اندروید آتوریتی اعلام شد.

اما گوشی تاشو موتورولا ریزر پلاس در مکان پنجم ایستاد.

داشتن صفحه نمایش بیرونی بزرگ تمام صفحه،شارژ سریع ۳۰ واتی و ضد غبار بودن، بسیار سبک و ظریف و استایلیش با صفحه روشن، از دلایل انتخاب این گوشی به عنوان گوشی برتر سال اعلام شد.

اما در کنار این ۵ انتخاب، گوشی سال ۲۰۲۳ به انتخاب کاربران سایت، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها