معرفی شورولت تریل بلیزر مدل ۲۰۲۱

0
145
شورولت تریل بلیزر (Trailblazer) مدل ۲۰۲۱ جدیدترین کراس‌اور این خودروساز آمریکایی محسوب می‌­شود و فروش آن در بهار سال میلادی آینده آغاز خواهد شد.

 به گزارش کالاسودا به نقل از عصرخودرو، شورولت تریل بلیزر (Trailblazer) مدل 2021 جدیدترین کراس‌اور این خودروساز آمریکایی محسوب می‌­شود و فروش آن در بهار سال میلادی آینده آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط شورولت، قیمت پایه تریل بلیزر کمتر از 20,000 دلار خواهد بود، اما در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت تیپ­‌ها و آپشن‌های مختلف آن هنوز اعلام نشده است.

”قیمت اقتصادی، طراحی اسپرت با ظرفیت 5 سرنشین و تنوع پیشرانه‌ها از نکات قابل توجه درباره این کراس‌اور جدید به شمار می‌رود. “این خودروساز آمریکایی اطلاعاتی هم درباره پیشرانه تریل بلیزر منتشر کرده است. این کراس‌اور با دو نوع پیشرانه 1.2 و 1.3 لیتری عرضه خواهد شد که هر دوی آن­‌ها سه سیلندر بوده و به توربوشارژر مجهز شده­‌اند. انتظار می‌­رود حداکثر قدرت پیشرانه 1.2 لیتری به 137 اسب‌بخار برسد و طبق ادعای این خودروساز آمریکایی، حداکثر قدرت پیشرانه 1.3 لیتری به 155 اسب‌بخار می­‌رسد. شورولت تریل بلیزر به صورت پایه به جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز خواهد بود.

این کراس‌اور آمریکایی از نوعی سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌­برد که امکان غیر فعال کردن آن وجود دارد. ناگفته نماند که شورولت نسخه دیفرانسیل جلو از تریل بلیزر مدل 2021 را هم عرضه خواهد کرد که سه حالت رانندگی مختلف برای آن در نظر گرفته شده است:

  • حالت معمولی برای بهره‌­مندی از بهترین کیفیت سواری
  • حالت مخصوص رانندگی در مسیرهای برفی
  • حالت اسپرت با تاثیر بر عملکرد فرمان و جعبه‌دنده

قیمت شورولت تریل بلیزر از نکات قابل توجه درباره این کراس‌اور جدید به شمار می­‌رود. برای مقایسه، می­‌توان به دو مورد از رقبای آن اشاره کرد که قیمت پایه آن‌ها بیشتر از 20,000 دلار است:

فورد اِکو اسپرت  مدل 2020 با قیمت پایه 20,485 دلار
هوندا HR-V مدل 2020 با قیمت پایه 20,820 دلار

اما ظاهراً موضوع فقط به همین جا ختم نمی­‌شود، چرا که علاوه بر قیمت پایه رقابتی، شورولت مدعی است تریل بلیزر طراحی اسپرتی دارد و کابین آن هم فضای کافی برای پنج سرنشین را خواهد داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها