معرفی نرم افزار Cute CUT برای ساخت ویدئو

1
2863
معرفی نرم افزار Cute CUT برای ساخت ویدئو

معرفی نرم افزار Cute CUT برای ساخت ویدئوکالاسودا- نرم افزار Cute CUT را می توان یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های ویرایش و ترکیب ویدئوها و تصاویر دانست . این نرم افزار قابلیت هایی مشابه با نرم افزار های عرضه شده برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز دارد و بدون افت  کیفیت ویدئوهای جالب و حرفه ایی را برای کاربران ایجاد می کند. این نرم افزار تنها برای سیستم عامل IOS عرضه شده است و حجم آن حدود 52 مگابایت است . نصب این نرم افزار رایگان است اما برای دسترسی به تمام امکانات آن نیاز به پرداخت درون نرم افزاری است . قیمت نسخه کامل این نرم افزار 5.99 دلار است .
امروزه نرم افزار های زیادی برای ترکیب ویدئوها ،برش آن ها و ایجاد تغییرات وجود دارد اما برخی از آن ها به علت به روزرسانی های مداوم و رابط کاربری آسان بسیار مورد استقبال کاربران گوشی های هوشمند قرار می گیرند. ایجاد تغییرات در ویدئو و فیلم های گرفته شده همواره یکی از پرطرفدار ترین کارها برای کاربران موبایل محسوب می شود به گونه ایی که توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایل امکاناتی مشابه نرم افزار های حرفه ایی را برای استفاده  کاربران آماده می کنند . یکی از این نرم افزارها Cute CUT است که برای دریافت، به لینک زیر مراجعه می توان کرد.

لینک دریافت نرم افزار Cute CUT برای سیستم عامل IOS

معرفی نرم افزار Cute CUT برای ساخت ویدئو کار با این نرم افزار بسیار آسان است پس از نصب نرم افزار می توان ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کرد در این مرحله می توان برخی ویژگی ها مانند کیفیت ویدئو،حالت افقی یا عمودی بودن آن و… را مشخص کرد. حال وارد صفحه ای می شویم که می توان برای هر لحظه ویدئو،نوشته یا موسیقی به ویدئو خود اضافه کرد و در انتها می توان آن را ذخیره کرد یا در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. در این قسمت گزینه Undoنیز برای بازگرداندن ویدئو با حالت قبل وجود دارد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
ی گیمر
ی گیمر
3 سال پیش

من خودم تو این مشکل دارم ک چطوری سیوش کنم
بعد اونوقت تنها چیزی ک خیلی کم توضیح دادین سیو کردنشه?