معرفی 8 اپلیکیشن ویرایش عکس‌ روی موبایل

0
461

ممکن است به دلیل کرونا ویروس در خانه قرنطینه باشید، اما به راحتی می‌توانید با تصاویری که قبلاً ثبت کرده‌اید خلاق بوده و عکس‌های جدیدی را به جود بیاورید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، در همه گیری کروناویروس، ثبت عکس‌های جدید کار سختی است؛ اما شما به راحتی می‌توانید با این پلیکیشن های جذاب، عکس‌های قدیمی را تغییر داده و عکس‌های خلاقی را به وجود بیاورید.

اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed: رایگان در iOS و Android

Snapseed متعلق به Google، طیف گسترده‌ای از ابزارهای نوردهی و رنگی را برای ایجاد تغییراتی در تصاویر شما ارائه می‌دهد و گزینه‌های فیلتر زیادی نیز دارد.

اپلیکیشن ویرایش عکس Lightroom: در iOS و Android: برخی از عملکردها به صورت رایگان و برخی با پرداخت 4.99 دلار در ماه

Adobe Lightroom یک استاندارد صنعتی برای عکاسان حرفه‌ای است و نسخه موبایل آن نیز امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن ویرایش عکس Adobe Photoshop Express: رایگان در iOS و Android

فتوشاپ اکسپرس بسیاری از ویژگی‌هایی Lightroom از جمله کنتراست و ویرایش رنگ و … رادر خود جای داده، اما برخی از ابزارهای حرفه‌ای و همگام سازی ابری در دسترس نیست.

اپلیکیشن ویرایش عکس Prisma: در iOS و Android: ماهانه 7.99 دلار یا 30 دلار در سال

فیلترهای زیبای این برنامه تصاویر شما را به خلاقیت‌های هنری تبدیل می‌کنند.

اپلیکیشن ویرایش عکس Bazaart: در iOS با قیمت 7.99 دلار در ماه یا 48 دلار در سال

مونتاژ و ابزارهای Bazaart به شما امکان می‌دهد چندین عنصر مختلف – از عکس، گرفته تا متن، گرافیک – را با یکدیگر ترکیب کنید و همه آن‌ها را لایه بندی کنید تا یک اثر هنری تمام شده ایجاد شود.

اپلیکیشن ویرایش عکس Photofox : رایگان در iOS

مانند اپ قبلی، Photofox نیز دارای ابزارهای قدرتمندی برای از بین بردن عناصر پس زمینه است که به شما اجازه می دهد در زمینه های جدید از جلوه های بسیار جذاب استفاده کنید.

اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO:  در iOS و Android ، ویژگی‌های محدود به صورت رایگان یا 19.99 دلار در سال با  دوره آزمایشی هفت روزه

اپلیکیشن ویرایش عکس PicsArt:  در iOS و Android ، ویژگی‌های محدود به صورت رایگان یا 48 دلار در سال

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها