مقاوم بودن نسل جدید نمایشگر تاشو ال جی به اندازه شیشه

0
58

اگرچه ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است؛ اما سایر بخش‌های این کمپانی همچنان قوی عمل می‌کنند. امروز، LG اعلام کرد که یک روکش صفحه نمایش تاشو جدید تولید کرده که می‌تواند صفحه نمایش را مانند شیشه قوی و مانند پلاستیک انعظاف پذیر کند.

مزایای استفاده از روکش جدید صفحه نمایش LG FOLDABLE

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای این پوشش جدید این است که چین و چروک روی نمایشگر را کاهش می‌دهد. همانطور که می‌دانید به دلیل تا شدن، صفحه نمایش تاشو سامسونگ و هواوی از این منظر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

فناوری جدید ال جی می‌تواند صفحه نمایش را به داخل یا خارج تا کند و بسیار متنوع است. LG Chem گفت که این پوشش صفحه نمایش جدید دارای اجزای پلاستیکی نیست. این بدان معناست که تولیدکنندگان فعلی تلفن همراه می‌توانند صفحه نمایش‌های تاشو خود را با روکش جدید، بدون نیاز به تغییرات زیاد، جایگزین کنند.

LG Chem این پنل را یک صفحه نمایش تاشو واقعی می‌نامد.

تولیدکنندگان فقط باید چند میکرومتر از مواد جدید را در دو طرف پنل اضافه کنند.

همانطور که می دانید؛ فیلم‌های پلی آمید بی رنگ (CPI) به عنوان جایگزین برای نمایشگرهای شیشه‌ای استفاده می‌شود؛ اما بسیار مستعد خط و خش است. علاوه بر این، آن‌ها در مقایسه با نمایشگرهای شیشه‌ای به اندازه کافی شفاف نیستند.

سامسونگ نیز شیشه فوق باریک (UTG) خود را برای گوشی‌های تاشو عرضه کرد که مزایای زیادی نسبت به پلاستیک یا سیلیکون دارد. UTG مقاوم در برابر خراش و خمیدگی است.

LG Chem ادعا می‌کند که پوشش سخت شیشه‌ای جدید بسیار قابل اعتماد است و این روکش 200 هزار آزمایش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این شرکت اعلام کرد که ممکن است تولید انبوه این روکش‌ها تا سال 2022 انجام شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها