مقایسه فنی 3 ایرپاد اپل

0
2695
مقایسه فنی 3 ایرپاد اپل
مقایسه فنی 3 ایرپاد اپل

پس از تست کردن 3 مدل مختلف ایرپاد، ما تصمیم گرفتیم یک بررسی و مقایسه بین 3 مدل ایرپاد ترتیب دهیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بیزینس اینسایدر، این رقابتی بین ایرپاد استاندارد با قیمت 160 دلار، ایرپاد استاندارد نسل دوم با قیمت 200 دلار و ایرپاد پرو با قیمت 250 دلار است.

لازم به ذکر است مدل آخر در مقایسه با دو مدل دیگر، ویژگی‌های جدید زیادی از جمله طراحی بهتر، ضد نویز و ضد آب و عرق بودن را ارائه کرده است.

 

خاصیت ضد نویز بودن

بزرگ ترین مزیت Airpod Pro، خاصیت ضد نویز بودن فعال آن است. میکروفون های این ایرپاد ها رو به سمت بیرون قرار دارد و قادر است با تشخیص صدای نویز بیرون، آنرا کاملا خنثی کند. با وجود اینکه این ویژگی ممکن است برای خیلی ها چندان اهمیتی نداشته باشد، اما من به شخصه به هنگام سوییچ کردن بین این سه مدل، از نبود آن در مدل های استاندارد احساس بدی داشتم.

طراحی و راحتی

شما حتی نیاز ندارید ایرپاد پرو را داخل گوش خود بگذارید تا درک کنید این مدل از نظر طراحی تا چه حد راحت تر به نظر می رسد. فقط نگاه کردن به طراحی آنها نشان می دهد که اپل تا چه حد به این بخش اهمیت نشان داده است و تغییر آن تا چه حد بزرگ است.

اگر کلا جزء طرفداران Ear bud ها نباشید، این مدل به احتمال زیاد چندان نظر شما را در مورد آنها عوض نخواهد کرد. اما اگر زیاد از آنها استفاده می کنید، رویه‌ی سیلیکونی نرم ایر پاد پرو قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

 

کیفیت صدا

اپل ادعا دارد که تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت صدای مدل پرو گذاشته است. مدل پرو از ویژگی اکولایزر متغیر استفاده می کند تا کیفیت صدای خروجی را بر اساس گوش صاحب خود تنظیم کند.

از طرفی درایور های برآمده و آمپلی فایر با رنج داینامیک بالا، همگی در کنار هم کیفیت صدای خارق العاده را بدون نویز بیرونی در اختیار شما قرار می دهند.

تفاوت های مهم دیگر بین مدل های استاندارد و پرو

مورد دیگری که احتمالا در انتخاب نهایی شما بین مدل های استاندارد و پرو تاثیر خواهد گذاشت، خاصیت ضد آب و عرض بودن مدل پرو است. این موضوع نسخه‌ی گران قیمت تر را برای افرادی که دائما از ایرپاد های خود در استخر و یا باشگاه استفاده می کنند، بسیار مناسب تر می کند.

البته کیس مدل پرو کمی پهن تر شده است که ممکن است باز کردن آنرا با یک دست کمی مشکل کند. این نکته شاید چندان مهم محسوب نشود، اما از طرفی وقتی شما مدل پرو را خریداری می کنید، کیس آن به صورت پیشفرض از قبلیت شارژ بدون سیم پشتیبانی می کند، در حالی که در مدل های استاندارد، شما ناچار هستید این کیس را به صورت جداگانه خریداری کنید. از نظر باتری، این دو مدل عمر باتری مشابه و 5 ساعته را دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها