گوشی موبایل ردمی 6A شیائومی ؛ مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل

0
1215
گوشی موبایل ردمی 6A شیائومی ؛ مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل

گوشی موبایل ردمی 6A شیائومی را می توان مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل در نظر گرفت. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 2 میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند در بازار جهانی قیمتی حدود 120 یورو دارد. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، خاکستری، طلایی و صورتی طلایی روانه بازار فروش می شود.

مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل قابلیت های جالب توجهی دارد که باعث شده در بازار ایران فروش خوبی به دست آورد، از این رو قصد داریم به بررسی ویژگی های مثبت این گوشی هوشمند بپردازیم.

حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار رم نرم افزاری چهار گیگابایتی برترین ویژگی این گوشی هوشممند خوش قیمت خواهد بود، در کنار این مشخصات حضور پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 22 شرایط ایده آلی را در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند رقم می زند.

مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل از چه باتری بهره می برد؟

در کنار مشخصات سخت افزاری یاد شده، باتری 3000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند 5.45 اینچی بسیار جالب توجه خواهد بود؛ حضور این باتری مناسب برای این گوشی هوشمند، باتری را به عنوان یکی از برترین ویژگی های این گوشی هوشمند در نظر گرفته می شود.این گوشی هوشمند نسبت تصویر 18 به 9 دارد و از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد.

در کنار موارد یاد شده لنز های دو گانه برای دوربین اصلی باعث شده که این گوشی هوشمند پرطرفدارترین گوشی موبایل در این رده قیمت و بازار موبایل ایران دانست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها