بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان (آذر 97)

0
6584

یکی از جذاب ترین رده های قیمتی موبایل در بازار ایران مربوط به خریدهای بین 4 تا 5 میلیون تومان است. در این رده قیمتی، تمام برندهای فعال در بازار ایران حضور دارند و کاربران می توانند انتخاب های بسیار خوبی از بین آنها داشته باشند. امروز قصد داریم به بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان بپردازیم که در آذر ماه 97 در بازار ایران موجود هستند.

سامسونگ و میان رده خاص A7  نسخه 2018

با وجود اینکه این گوشی هوشمند هنوز به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده است، این میان رده یکی از برترین خریدهای موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان محسوب خواهد شد. این میان رده با سه دوربین اصلی و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بدون شک یک انتخاب بسیار جذاب برای کاربران خواهد بود. این گوشی هوشمند که از صفحه نمایش شش اینچی بهره می برد، به نظر می تواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.

نوکیا 7 پلاس؛ بهترین خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان

گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس قیمتی در حدود 4.5 میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند یک محصول پرطرفدار به شمار می رود؛ کاربران گوشی های اندرویدی این محصول را به عنوان یک گوشی هوشمند دوست داشتنی تلقی می کنند. این گوشی هوشمند شش اینچی که از باتری 3800 میلی آمپری بهره می برد، ظاهر بسیار زیبایی دارد و امکانات نرم افزاری که شرکت نوکیا در این گوشی برای کاربران در نظر گرفته است، بدون شک مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت.
موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان

هوآوی و گوشی هوشمند 128 گیگابایتی

گوشی موبایل نوا 3آی یکی از جذاب ترین خریدها برای موبایل با قیمت بین 4 تا 5 میلیون تومان به شمار می رود. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 4میلیون و 100هزار تومان روانه بازار فروش می شود و از حافظه های داخلی 128 و 4 گیگابایتی بهره می برد. حضور دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنزهای 24 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود.

شیائومی و تنها گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایتی

نماینده شیائومی در این بخش گوشی هوشمند می 6 ایکس است که با قیمت 4میلیون تومان فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری 6 گیگابایتی همواره مورد تایید کاربران خواهد بود. شاید تنها نقطه ضعف این گوشی هوشمند را بتوان حضور باتری 3000 میلی آمپری برای گوشی 5.99 اینچی این برند چینی در نظر گرفت. با وجود این، می 6 ایکس یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار جهانی است.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها