موبایل جدید سامسونگ چگونه گران ترین محصول سال نام خواهد گرفت

0
1573
موبایل جدید سامسونگ چگونه گران ترین محصول سال نام خواهد گرفت

موبایل جدید سامسونگ چگونه گران ترین محصول سال نام خواهد گرفتکالاسودا- موبایل جدید سامسونگ با دو صفحه نمایش با کیفیت روانه بازار فروش می شود. این کمپانی کره ای در سال اخیر فعالیت های بسیاری در بخش موبایل داشته است و با در نظر گرفتن شرایط بازار و پیشرفت بسیار زیاد برند های چینی تمام توان خود را برای حفظ رتبه خود به کار گرفته است و این بار این کمپانی قدرتمند قصد دارد موبایل جدید خود را با دو صفحه نمایش روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند در وب سایت های معتبر با نام Galaxy W2019 معرفی شده است.

آیا موبایل جدید سامسونگ اولین گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش خواهد بود؟

بدون شک این گوشی هوشمند پس از خاص ترین محصول زد تی ای روانه بازار می شود و باید این برند چینی را در این زمینه پیشتاز دانست. این کمپانی قدرتمند که در سال های اخیر مشکلات بسیاری را تحمل کرده کمتر از یک ماه دیگر محصول جدید خود را روانه بازار می کند و این موضوع اصلا امکان ندارد موبایل جدید سامسونگ را زودتر از این محصول در بازار جهانی مشاهده کنیم.

موبایل جدید سامسونگ با چه ویژگی هایی روانه بازار می شود

هنوز بسیاری از مشخصات این گوشی هوشمند مشخص نشده است اما به نظر می رسد اولین موضوعی که مورد بررسی قرار گیرد قیمت بسیار بالای این محصول باشد زیرا سامسونگی ها قصد دارند موبایل جدید خود را با ویژگی های بسیار مناسب روانه بازار فروش کنند. با توجه به اخبار موجود موبایل جدید سامسونگ با دو صفحه نمایش 4.2 اینچی که از پنل سوپر آمولد پشتیبانی می کنند روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود این محصول با باتری 3000 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد. به نظر می رسد موبایل جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود و اینبار خبری از پردازنده انحصاری اگزینوس 9810 در این محصول جدید نیست. با این شرایط به نظر می رسد این محصول شباهت های زیادی با پرچمداران فعلی این برند داشته باشد.

موبایل جدید سامسونگ چگونه گران ترین محصول سال نام خواهد گرفت

با توجه به اخبار موجود به احتمال زیاد این گوشی هوشمند قیمتی بالای 2000 یورو خواهد داشت و باید این گوشی هوشمند را یکی از گرانترین موبایل های تاریخ دانست.

نظر شما در مورد گوشی های موبایل با دو صفحه نمایش چیست؟ آیا این ویژگی جدید را برای گوشی موبایل ضروری می دانید و حضور این قابلیت باعث افزایش قابلیت های موبایل می شود؟ به نظر می رسد برای پاسخ به این سوال ها باید تا روز رونمایی گوشی خاص زد تی ای صبر کنیم.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها