تیزر جدید گوشی موبایل هواوی پی 30 لایت اخبار جالبی به همراه دارد

0
354
تیزر جدید گوشی موبایل هواوی پی 30 لایت اخبار جالبی به همراه دارد

تیزر گوشی موبایل هواوی پی 30 لایت با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رویت شد. این گوشی هوشمند میان رده دارای یک حفره صفحه نمایش بسیار جذاب است که دوربین سلفی این گوشی هوشمند در آن قرار دارد. گوشی موبایل هواوی پی 30 لایت به احتمال زیاد در بازار ایران با Nova 4e روانه بازار فروش می شود.

تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی را به کاربران نمی دهد و روی دوربین سلفی و حفره صفخه نمایش این گوشی هوشمند میان رده تاکید دارد. بر اساس تجربه به نظر می رسد این گوشی هوشمند زودتر از گوشی های پرچمدار سری پی هواوی روانه بازار فروش می شود. آخرین گوشی هوشمندی که به عنوان نسخه لایت سری پی هواوی روانه بازار ایران شد پی 10 لایت بود و گوشی موبایل پی 20 لایت با نام Nova 3e روانه بازار فروش شد.

بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 710 بهره می برد، از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند می توان به دوربین سه گانه و باتری 3240 میلی آمپری این گوشی هوشمند اشاره کرد، این باتری برای اولین روی گوشی های هوشمند هواوی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پی 30 لایت هواوی چه صفحه نمایشی دارد؟

پی 30 لایت هواوی در دو نسخه روانه بازار می شود که مشخصاتی کاملا مشابه هم دارند و تنها در دو منطقه مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد، این دستگاه دارای شماره مدل MAR-AL00 و کدنام Marie Claire است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.15 اینچی دارد و رزولوشن فول اچ دی پلاس برای این گوشی هوشمند میان رده قابل پیش بینی است، میان رده جدید هواوی با نسبت تصویر 19.3 به 9 روانه بازار فروش می شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها