موبایل گیمینگ شیائومی با ویژگی های جدید رونمایی می شود

0
2540
موبایل گیمینگ شیائومی با ویژگی های جدید رونمایی می شود

موبایل گیمینگ شیائومی با ویژگی های جدید رونمایی می شودکالاسودا- موبایل گیمینگ شیائومی به زودی رونمایی می شود. این گوشی هوشمند قرار است با نام شیائومی بلک شارک 2 به رقابت با برند های دیگر بپردازد. با توجه به اخبار موجود موبایل گیمینگ شیائومی روز 23 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می شود تا بازار گوشی های گیمینگ داغ تر از گذشته شود. به تازگی این کمپانی چینی تیزر هایی را منتشر کرده است که علاوه بر اعلام زمان رونمایی از این محصول نشان می دهد که این گوشی هوشمند از رنگ سبز به صورت بسیار زیبا استفاده کرده است.

تیزر رسمی موبایل گیمینگ شیائومی چه خبر هایی را اعلام می کند؟

همانطور که بیان شد تیزر موبایل گیمینگ شیائومی دو موضوع را بیان می کند که خبر اول در مورد تاریخ رونمایی محصول است و خبر دوم نیز مربوط به نوار ها سبز رنگ روی فریم کنار گوشی موبایل است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند.

موبایل گیمینگ شیائومی چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.99 اینچی است. شیائومی برای محصول جدید خود رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 را در نظر گرفته که شرایط خوبی برای یک موبایل گیمینگ محسوب می شود.

موبایل گیمینگ شیائومی با ویژگی های جدید رونمایی می شود

با توجه به اخبار موجود در وب سایت های رسمی این محصول با رم نرم افزاری هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برترین بخش را برای کاربران فراهم می کند و مطابق انتظار نیز این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار فروش می شود. موبایل گیمینگ شیائومی در بخش دوربین نیز عملکرد خوبی دارد و لنز های 16 و 20 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. شیائومی برای دوربین سلفی نیز یک لنز 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند در بخش باتری نیز فوق العاده خواهد بود و حضور یک باتری 4000 میلی آمپری شرایط خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا به مشکل کمبود باتری رو به رو نشوند.

شیائومی از نظر ظاهری کمی شرایط را تغییر داده و برخلاف بیشتر گوشی های هوشمند خود حسگر اثر انگشت را به قاب پشتی انتقال داده است. این تغییر به نظر دلیل خاصی دارد و باید این موضوع را در میان علاقه گیمر ها جستجو کرد.

گوشی شیائومی بلک شارک 2 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است (گوشی شیائومی Black Shark 2 در گیک بنچ ظاهر شد). قدرت این اسمارت فون را پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این پردازنده توسط 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می شود.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها