مودم های 5G جدید شرکت D-Link ؛ ترکیبی از نوآوری و خلاقیت

0
776
مودم های 5G جدید

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت D-Link منتشر شده که نشان می دهد این شرکت از مودم های 5G جدید خود رونمایی کرده است تا این شرکت هم گامی جدید در زمینه اینترنت 5G برداشته باشد.

مودم های 5G جدید شرکت D-Link

مراسم سالیانه CES در سال 2019 هنوز آغاز نشده است ولی مشخص است که اینترنت 5G نقش بزرگی را در این مراسم ایفا خواهد کرد. این موضوع را در نظر داشته باشید که در حال حاضر شرکت D-Link از مودم روتر جدید رونمایی کرده است که دیگر به وسیله کابل به دستگاه های مختلف متصل نمی شود و منبع آن اینترنت 5G موبایل ها است که از این طریق می تواند Wi-Fi منازل را تامین کند.مودم های 5G جدید

جزئیات مودم های 5G شرکت D-Link

شرکت D-Link هنوز اطلاعات زیادی را در مورد این دستگاه منتشر نکرده و قیمت ، شرکت های سازگار با این مودم یا هزینه دیتاهای ارسالی نسبت به مودم های قدیمی مشخص نشده است ولی می توانیم با اطمینان بگوییم که اینترنت 5G در این دستگاه وجود خواهد داشت و نکته جالب توجه این است که این مودم می تواند نسبت به هر منطقه اینترنت مشخصی را ارائه کند.

زمان رونمایی از مودم های 5G

یک سری از ویژگی های جدید مودم های 5G جدید شرکت D-Link این است که می تواند اینترنت خیلی بهتر از مودم های قبلی و اینترنت های موجود در بازار به کاربران ارائه کند و همین موضوع می تواند جذابیت این مودم را بیشتر از قبل کند. بر اساس گفته شرکت D-Link این مودم های جدید در نیمه دوم سال 2019 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و آنها می توانند از آن استفاده کنند.

گجت های جدید شرکت D-Link

همراه روترهای 5G جدید شرکت D-Link ، یک سری از محصولات و لوازم خانه های هوشمند نیز به کاربران ارائه می شود که می توایم از این بین به پریز های هوشمند ، زنگ درب ورودی هوشمند اشاره کنیم که این دو قطعه می توانند به خوبی با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا همگام سازی شوند. گفته شده که این دو قطعه هوشمند در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه می شود و هنوز قیمت مشخصی برای آنها تعیین نشده است.مودم های 5G جدید

سنسور هوشمند جدید

در این بین یک سنسور هوشمند برای شناسایی آب هم طراحی شده که می تواند برای زمان سیل مناسب باشد و نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است. این مدل جدید دارای یک باتری حرفه ای است که می تواند زمان زیادی به فعالیت خود ادامه دهد. گفته شده این دستگاه در نیمه اول سال 2019 با قیمت 49.99 دلار به بازار عرضه می شود.مودم های 5G جدید

شرکت D-Link طی ماه های اخیر فعالیت های زیادی در زمینه ارائه قطعات جدید داشته است و باید دید این محصولات می توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند یا خیر.

نظر شما در مورد مودم ها و روترهای جدید 5G شرکت D-Link چیست؟ آیا این مودم ها می توانند سرعت بالاتری را به کاربران خود ارائه دهند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها