موس و کیبوردهای جنجالی کنسول Xbox One رونمایی شد

0
1142
موس و کیبوردهای جنجالی کنسول Xbox One رونمایی شد

موس و کیبوردهای جنجالی کنسول Xbox One رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبری جذاب در مورد شرکت مایکروسافت و کنسول Xbox One منتشر شده است که نشان می دهد که این شرکت از پیش نمایش قابلیت موس در این کنسول رونمایی کرده است.

رونمایی از قابلیت موس در کنسول Xbox One

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که پیش نمایش این قابلیت را در بخش جنگ افزار یا Warframe به نمایش بگذارد و به طور کلی پیش نمایشی از این موضوع را به کاربران خود نشان دهد. چند وقت پیش خبری در مورد تصمیم شرکت مایکروسافت در زمینه اضافه کردن کیبورد و موس به کنسول Xbox One منتشر کردیم و در این خبر شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که تصمیم دارد برای راحتی و جلب رضایت کاربران خود ، موس و کیبورد را هم به این کُنسول اضافه کند. حالا به نظر می رسد که در این پیش نمایش محدود کاربران می توانند کاربردهای این موس و کیبورد را ببینند و از قابلیت های آن باخبر شوند.

قابلیت اختیاری در بازی های کنسول Xbox One

این ویژگی نیازمند هیچ سخت افزار خاصی نیست. همانند قبل ، مایکروسافت به صورت بازی به بازی و اختیاری این ویژگی را فعال خواهد کرد و بازی خاصی را اجبار نخواهد کرد که از این افزونه استفاده کنند. این شرکت تصمیم دارد که قابلیت را به صورتی فعال کند که کاربران در یک فضای منصفانه و منطقی بازی کنند و هیچ کسی نباید برتری خاصی نسبت به دیگری داشته باشد. شما نمی توانید بازی های تیراندازی را با موس و کیبورد انجام دهید ولی شاید در بخش های خاصی از بازی بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

موس و کیبوردهای جنجالی کنسول Xbox One رونمایی شد

همکاری با شرکت Razer برای تولید موس و کیبورد اختصاصی

شرکت مایکروسافت و Razer قرار است همکاری مشترکی در زمینه تولید موس و کیبورد اختصاصی برای کنسول بازی داشته باشند و باید اشاره کنیم که این دو شرکت در پروژه های دیگری همکاری خواهند داشت که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ساخت نورهای مناسب برای کارت گرافیک و ورژن کامپیوتری Xbox که بیشتر مناسب بازی های Overwatch ، DOTA2 و … می باشد.
  • دستگاه های بازی هنوز که هنوزه به دسته و موضوعات دیگر نیاز دارند که البته این نکته رو باید ذکر کنیم که این دستگاه ها فقط می توانند از یک موس و یک کیبورد بهره ببرند.
  • این موس ها احتمالا دارای 5کلید بوده و قابلیت جابه جایی عمودی و افقی رو دارا می باشند.این شرکت همچنین بر روی محل قرارگیری نشانه موس نیز در حال تحقیق و بررسی می باشد تا بهترین رو به کاربران معرفی کند.
  • برنامه نویسان و طراحان می خواهند یک انتخاب باز برای کاربران موس و کیبورد خلق کنند.گزارشات نشان می دهد که این امکان وجود دارد که محل قرارگیری موس و کیبورد نیز قابل تعیین بوده و کاربر می تواند آنها رو در هر فضایی قرار دهد.
  • شرکت مایکروسافت همچنین این اختیار را دارا می باشد که کاربرانی که می خواهند در استفاده از این موس و کیبوردها سو استفاده نموده تا دستگاه های دیگر کاربران رو هک کنند ، محدود کرده و از دسترسی آنها به بازی جلوگیری کند.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها