بررسی حرفه ای ترین مچ بند هوآوی در بازار ایران

0
1849
بررسی حرفه ای ترین مچ بند هوآوی در بازار ایران

مچ بند هوآوی مدلB3 ، یکی از جذاب ترین مچ بندهای موجود در بازار ایران محسوب می شود که علاوه بر ویژگی های مربوط به مچ بندهای پرفروش در بازار جهانی، امکان مکالمه را نیز برای کاربران فراهم می کند. مچ بند هوآوی مدلB3  قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و iOS را دارد. امروز قصد داریم به بررسی این مچ بند بپردازیم و در مورد آن کمی صحبت کنیم.

مچ بند هوآوی با قابلیت هایی بیشتر از شیائومی اما گران تر

مچ بند هوآوی مدل B3 دارای یک صفحه نمایش لمسی است که در زمان برقراری تماس، قابلیت جداشدن هسته اصلی این مچ بند فراهم شده و کاربران می توانند با جدا کردن آن، از مچ بند خود به عنوان یک هندزفری بلوتوث کاملا حرفه ای استفاده کنند. صفحه نمایش این مچ بند دارای رزولوشن 128 در 80 است که شرایط جالبی را برای کاربران فراهم می کند. بهتر است این موضوع را در مورد  مچ بند هوآوی مدل B3 بدانیم که این گجت پوشیدنی دارای باتری بسیار مناسبی است که تا چهار روز پاسخگوی نیاز کاربران است. این مچ بند زیبا دارای یک باتری 91 میلی آمپری است.مچ بند هوآوی با قابلیت هایی بیشتر از شیائومی اما گران تر

این مچ بند پرطرفدار امکان تنظیم هشدار، تنظیم یادآور، پاسخ یا رد تماس های دریافتی، پایش وضعیت خواب، محاسبه‌ کالری مصرف شده، شمارش گام‌ها و مشاهده تماس‌های دریافتی را برای کاربران فراهم می کند. این ساعت پرطرفدار از یک بند لاستیکی و راحت بهره می‌برد و صفحه‌ نمایش مستطیلی آن به صورت لمسی و خمیده طراحی شده است.  تاکنون دو رنگ طلایی و مشکی این مچ بند وارد بازار ایران شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مچ بند هوآوی یا شیائومی

خرید مچ بند ارزان قیمت همواره برای ورزشکاران گزینه ای مناسب بوده است، به همین دلیل بسیاری از افرادی که به قابلیت مکالمه نیاز نداشته باشند، به سراغ مچ بندهای شیائومی می روند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که مچ بند هوآوی مدل B3  نیز برای این فعالیت ها مناسب است و اگر بحث قیمت وجود نداشته باشد، بدون شک انتخاب بهتری خواهد بود؛ به طور کلی می توان مچ بند هوآوی را کامل ترین گجت در این زمینه در نظر گرفت.

مچ بند هوآوی مدل B3 شباهت های بسیاری با نسخه قبلی خود دارد و از دید بسیاری از کاربران، زمانی که به داشتن یک مچ بند سلامتی و یک هندزفری بلوتوث به صورت جداگانه علاقه مند باشید، این مچ بند می تواند یک انتخاب بسیار خوب به شمار آید.

نحوه اتصال این مچ بند به گوشی های هوشمند بسیار ساده است. فقط باید این موضوع را در نظر گفت که این مچ بند به آیفون‌های سری 5و 6 و آیفون مدل 4S که از سیستم‌عامل iOS 7 یا بالاتر برخوردارند و همچنین تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 4.3 یا بالاتر متصل می‌شود.مچ بند هوآوی یا شیائومی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها