مگبی نام جدید اولین اسپیکر هوشمند سامسونگ

0
755

کالاسودا – مگبی نام جدید اولین اسپیکر هوشمند سامسونگ خواهد شد. اولین اسپیکر هوشمند سامسونگ با دستیار صوتی بیکسبی انتظار می رود که تا پایان سال عرضه شود. این اسپیکر احتمالاً Magebee نامیده می شود. این شرکت پیش از این حدود ۸ ماه پیش علامت تجاری آن را در چند حوزه ثبت کرده است.

اختراع این IP به اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا و اداره ثبت اختراعات و علامت های تجاری ایالت متحده به تائید سامسونگ در تاریخ ۱۲ ژوئن رسید. پاییز سال گذشته شرکت علامت تجاری را در کشور اصلی خود کره جنوبی و همچنین هند نیز به ثبت رساند. این اسپیکر احتمالاً در رویداد IFA 2018 معرفی خواهد شد.

پتنت اخیر Samsung حکایت از آن دارد که اسپیکر هوشمند این شرکت، کنترل کننده چرخان نیز خواهد داشت. انتظار می ‌رود که غول دنیای فناوری اسپیکر مگبی را با یک راهکار سیستم صوتی خانگی بی‌ سیم همراه کند؛ بدین ترتیب که اسپیکر مورد انتظار کره ‌ای ‌ها از صدای چند کاناله و اتصال همزمان چند اسپیکر پشتیبانی خواهد کرد.

تعدادی از افراد نیز ادعا کرده اند که این گجت شکلی شبیه به یک زنگ خواهد داشت و احتمالاً دارای یک صفحه نمایشگر است که اجازه می دهد همه امور از اینترنت تا تماس های ویدئویی و تماشای ویدئو های یوتیوب را پیگیری کنید. با توجه به زمان نشر علامت تجاری جدید سامسونگ، اسپیکر های هوشمند این شرکت ممکن است تا پایان تابستان به بازار خواهد آمد.

این غول تکنولوژی به طور سنتی در نمایشگاه برلین در هنگام معرفی گلکسی نوت ۹ حضور فعال دارد . این شرکت رویدادی را از ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر به همین منظور برگزار خواهد کرد. در کنفرانس IFA 2018 سامسونگ همچنین از سری گلکسی واچ، اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از بیکسبی و همچنین تبلتهای گلکسی سری S4 که از اندروید پشتیبانی می‌کنند و نسل جدید ایربادهای بی سیم IconX رونمایی خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید