تمام اطلاعات میان رده جدید سامسونگ فاش شد

0
666
تمام اطلاعات میان رده جدید سامسونگ فاش شد

تمام اطلاعات میان رده جدید سامسونگ فاش شدکالاسودا-میان رده جدید سامسونگ به زودی با چهار دوربین اصلی رونمایی می شود این گوشی هوشمند طبق ادعای شرکت کره ای سامسونگ رقیبی جدی برای برند هوآوی و سایر برند های چینی در بخش دوربین خواهد بود.گوشی هوشمند گلکسی A9 نسخه 2018 با توجه به کارایی های بسیار حرفه ایی در بخش دوربین می تواند  انتخاب برای علاقه مندان به دنیای عکاسی را آسان کند.

به تازگی اطلاعات میان رده جدید سامسونگ در وب سایت TENNA  مشخص شده است که قصد داریم به بررسی ویژگی های این میان رده بپردازیم:

میان رده جدید سامسونگ در بخش باتری بسیار عملکرد خوبی خواهد داشت و سامسونگ با باتری 3800 میلی آمپری لیتیوم پلی مر این میان رده را به یکی از برترین موبایل ها از نظر باتری تبدیل کرده است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی و پنل صفحه نمایش فول اچ دی پلاس بدون شک فوق العاده خواهد بود. در بخش پردازنده اما شرایط کمی ساده تر است و حضور پردازنده اسنپدراگون 660 زیاد برای برنامه های گرافیکی مناسب نخواهد بود در این میان حضور رم نرم افزاری شش گیگابایت در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی بدون شک جالب توجه خواهد بود. از نظر ظاهری نیز با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند قاب دور فلزی خواهد داشت و جنس قاب پشتی نیز شیشه خواهد بود. این گوشی هوشمند با نام Galaxy A9s روانه بازار فروش خواهد شد.

تمام اطلاعات میان رده جدید سامسونگ فاش شد

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s با چه دوربین هایی عرضه می شود؟

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s با چهار لنز با کیفیت عرضه خواهد شد. لنز اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s یک لنز 24 مگاپیکسلی خواهد بود.اطلاعات زیادی از این لنز منتشر نشذه اما گشودگی دریچه دیفراگم این لنز 1.7 خواهد بود. لنز ذوم یک لنز 5 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود که آن نیز گشودگی دریچه 2.2 خواهد داشت.لنز سوم این گوشی هوشمند در مورد فناوری مورد استفاده ال جی است. لنز با زوایه فوق عریض این روز ها بسیار مورد توجه کاربران است و در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s باید شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی باشیم، این لنز عریض نیز دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2.4 است. اما لنز چهارم تا دو برابر زوم اپتیکال را برای کاربران فراهم می کند.این لنز که کمتر توسط گوشی های هوشمند اندرویدی در اختیار کاربران قرار می گیرد یک لنز 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

با این شرایط به نظر می رسد سامسونگ رقابت ساختی را با برند های دیگر به خصوص هوآوی در بخش دوربین آغاز کرده است، اما تا روز رونمایی از این محصول باید منتظر ماند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها