آشنایی با میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین ؛ گلکسی A9 نسخه 2018

0
992
آشنایی با میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین ؛ گلکسی A9 نسخه 2018

یکی از گوشی های هوشمند و جذاب موجود در بازار ایران گلکسی A9 نسخه 2018 سامسونگ است. این گوشی هوشمند به میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین شهرت دارد. در این بخش قصد داریم به آشنایی با دوربین میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین بپردازیم.

میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین چه قیمتی دارد؟

این گوشی هوشمند که در بازار جهانی به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده محسوب می شود، این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 360 یورو دارد و در بازار ایران نیز با قیمتی نزدیک به 5 میلیون و صد هزار تومان به فروش می رسد و یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران محسوب می شود.

میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین دارای یک لنز اصلی، یک لنز فوق عریض، یک لنز بوکه و یک لنز عریض است. سامسونگ برای میان رده خود یک لنز 24 مگاپیکسلی را به عنوان لنز اصلی در نظر گرفته، این لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم 1.7 است و شرایط ایده آلی را برای کاربران ایجاد می کند. لنز دوم این گوشی هوشمند میان رده 8 مگاپیکسل است که به عنوان لنز فوق عریض شناخته می شود. لنز سوم نیز یکی از جذاب فعالیت ها را برای کاربران فراهم می کند و شاهد یک لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو هستیم. این لنز زوم اپتیکال 2 برابر را برای کاربران مهیا می کند. لنز اخر که به عنوان یک لنز عریض شناخته می شود یک لنز 5 مگاپیکسلی است که وظیفه عکس برداری بوکه را دارد.

میان رده سامسونگ با 4 لنز دوربین در بخش دوربین سلفی نیز شرایط خوبی را دارد و شاهد یک لنز باکیفیت 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 2 هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها