میان رده های جدید سامسونگ در راه ایران هستند

0
980

کالاسودا- گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ وارد بازار کشور امارات شدند. میان رده های جدید سامسونگ با نام های گلکسی  A6 و A6 پلاس که مدتی پیش دربازار هند و برخی از نقاط اروپا به فروش می رسیدند به تازگی وارد بازار خاورمیانه شدند و به نظر باید به زودی شاهدحضور  این دو دستگاه در بازار موبایل کشورمان نیز باشیم.

سری A سامسونگ بدون شک پرطرفدار ترین سری گوشی های میان رده است. این برند کره ایی در سال جدید باندا گلکسی A8 و سنخه پلاس آن را وارد بازار کرد و اکنون نوبت به نسخه دیگری از این سری موسوم به A6 رسیده است. از امروز فروش این دو دستگاه در بازار امارات آغاز شده است. قیمت گوشی میان رده های جدید سامسونگ گلکسی A6 در حدود ۳۴۰ دلار و نسخه پلاس آن نیز ۳۹۵ دلار است. این دو گوشی هوشمند میان رده در رنگ های مشکی ،آبی و طلایی روانه بازار می شوند . با این شرایط به زودی شاهد میان رده های جدید و جذاب سامسونگ در بازار کشورمان نیز بایشیم که به نظر با قیمتی در حدود دو میلیون تومان به فروش برسند.

نکته جالب توجه در مورد این دو دستگاه تفاوت پردازنده های آن ها محسوب می شود جایی که گلکسی A6 از پردازنده معروف اگزینوس ۷۸۷۰ استفاده کرده است اما برادر بزرگتر آن از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می برد. سامسونگ معمولا از گوشی های این سری از پردازنده های یکسان استفاده می کند اما در سال جدید کمی تغییر در این مورد ایجاد کرده است. این دو دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هستند اما در بخش دوربین سلفی گلکسی A6 پلاس دارای لنز ۲۴ مگاپیکسلی است اما نسخه ارزان تر دارای دوربین ۱۶ مگاپیکلسی است. با تمام این مشخصات به نظر می رسد این سری گوشی بتواند در بازار فروش سود خوبی را برای این کمپانی کره ایی رقم بزند و آن را بتوان نقطه عطفی در گوشی های میان رده دانست..

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها