میت ۲۰ لایت هواوی پردازنده خود را به صورت رسمی مشخص کرد

0
496

کالاسودا- پردازنده میان رده جدید هواوی مشخص شد. امروز پس از مدت ها نوع پردازنده میت ۲۰ لایت توسط وی سایت Tenna اعلام شد. میت ۲۰ لایت دارای پردازنده کایرین ۷۱۰ خواهد بود. این پردازنده جدید ترین پردازنده هواوی است و مدتی پیش نیز هواوی اعلام کرد این پردازنده برای میان رده های هواوی در سال ۲۰۱۸ استفاده خواهد شد.

با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت.همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین ۷۱۰ خواهد کرد،  پردازنده ایی که جایگزین کایرین ۶۵۹ است  و بدون شک رقیب سرسختی برای اسنپدراگون ۷۱۰ خواهد بود.

این گوشی هوشمند ۶.۳ اینچی از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بهره خواهد برد و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ را دارا است با توجه به این نسبت تصویر باید شاهد بردیگی صفحه نمایش در این گوشی هوشمند بسیار قدرتمند باشیم. با توه به این موضوع که میت ۱۰ لایت با اندروید ۷.۱ عرضه شد باید این انتظار را داشت که میت ۲۰ لایت از اندروید ۸.۱ بهره خواهد برد که همراه با رابط کاربری EMUI8.2 است.

اما این بار هواوی دست به کاری بزرگ زده است و قصد دارد از رم نرم افزاری ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت استفاده کند . البته طبق شایعات هواوی میان رده خود را در دو نسخه با رم های نرم افزاری ۴ و ۶ روانه بازار خواهد کرد و کاربران به راحتی می توانند نیاز های خود را در هنگام خرید در نظر بگیربد.در بخش دوربین نیز حضور چهار لنز بسیار خوشحال کننده است و دوربین اصلی این گوشی هوشمند شامل لنز های ۲۰ و ۲ مگایپکسلی است و دوربین سلفی نیز این بار قوی تر ظاهر شده است و از لنز های ۲۴ مگاپیسکلی و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد با این وجود به نظر می رسد که برند های دیگر نیز بری رقابت با این میان رده حتما باید از لنز های دوگانه استفاده کنند و رم نرم افزاری ۴ گیگابیتی نیز حداقل رم برای گوشی های میان رده سال آینده خواهد بود.

با توجه به صفحه نمایش بزرگتر در مقایسه با نسخه قبلی به نظر می رسد هواوی قصد استفاده از یک باتری بزرگتر را دارد و شاید شاهد باتری ۳۶۵۰ میلی امپری برای این میان رده پرفروش باشیم. هواوی در انتها نیز یک خبر بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار داده است و به نظر می رسد میت ۲۰ لایت با ۱۷۲ گرم وزن  در مقایسه با گوشی های صفحه نمایش بزرگ برند های دیگر بسیار مناسب خواهد بود و برای کاربران حس خوشایندی را القا می کند.

نظر شما در مورد این میان رده چیست؟ آیا میت ۲۰ لایت می تواند فروش بسیار خوب میت ۱۰ لایت را تکرار کند. با توجه به اخبار موجود می توان انتظار یک گوشی هوشمند قدرتمند را از این میان رده داشت که فروش خوب این گوشی را تضمین می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها