4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند پرچمدار میت 20 پرو بخریم

3
645
4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند پرچمدار میت 20 پرو بخریم

گوشی هوشمند میت 20 پرو بدون شک یکی از هیجان انگیز ترین گوشی های هوشمند سال 2019 است، این گوشی هوشمند فروش بسیار خوبی در بازار جهانی دارد از این رو قصد داریم به بررسی چند دلیل بسیار مهم برای اینکه گوشی هوشمند میت 20 پرو بخریم بپردازیم.

صفحه نمایش بسیار باکیفیت؛ یکی از دلایلی که باعث می شود میت 20 پرو بخریم

این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.39 اینچی دارد، رزولوشن کواد اچ دی و نسبت تصویر 19.5 به 9 شرایط بسیار خوبی را برای یک گوشی پرچمدار ایجاد می کند، هواوی در چند سال اخیر از پنل آمولد استفاده کرده و حضور آن می تواند تضمینی بر کیفیت بسیار بالای این صفحه نمایش باشد. یکی از نقاط ضعف این صفحه نمایش عدم استفاده از گوریلا گلس نسخه 5 یکی از نقاط ضعف این گوشی هوشمند به نظر می رسد.

دوربین ؛ اصلی ترین دلیل برای اینکه میت 20 پرو بخریم

دوربین میت 20 پرو مهمترین دلیل خرید این گوشی هوشمند از دید بسیاری از کاربران است، این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین در حال حاضر برترین دوربین گوشی هوشمند از دیدگاه بسیاری از کارشناسان است، هواوی برای پرچمدار خود از لنز های 40، 20 و 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. هواوی در چند سال اخیر با کمپانی لایکا همکاری بسیار خوبی داشته و توانسته شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند، این دوربین عکاسی قابلیت تصویر برداری سیاه، سفید و زوم 5 برابر از ویژگی های بارز گوشی میت 20 پرو است. این گوشی هوشمند دوربین سلفی بسیار خوبی دارد، لنز 24 مگاپیکسلی این گوشی موبایل برترین شرایط را برای کاربران فراهم نمی کند اما کیفیت بسیار بالایی دارد.دوربین ؛ اصلی ترین دلیل برای اینکه میت 20 پرو بخریم

باتری 4000 میلی آمپری ؛ قدرتنمایی سری میت هواوی در بخش باتری

هواوی از سال ها پیش زمانی که پردازنده های گوشی های هوشمند باتری بسیار زیادی را مصرف می کردند و صحبت های کمتری در مورد بهینه سازی شارژ باتری گوشی موبایل وجود داشت، از باتری 4000 میلی آمپری استفاده می کرد، یکی از دلایلی که باعث می شود میت 20 پرو بخریم باتری این گوشی هوشمند است، با وجود اینکه این گوشی هوشمند در بخش باتری برترین شرایط را برای کاربران ایجاد نمی کند اما باتری این محصول به دلیل استفاده از پنل کم مصرف و پردازنده هفت نانومتری شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پردازنده هفت نانومتری کایرین 980

کمپانی هواوی چند ماه پیش از پردازنده هفت نانومتری و جدید خود رونمایی کرد، این پردازنده جدید یکی از مهمترین دلایل موفقیت این گوشی هوشمند به شمار می رود، گوشی هوشمند میت 20 پرو در ماه های اخیر که روانه بازار فروش شده موفقیت های بسیار خوبی را از نظر پردازنده به دست آورده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
زهرا سادات حسینی
زهرا سادات حسینی
5 سال پیش

با سلام یه سوالی داشتم خیلی ذهنم رو درگیر کرده تو تلگرام میزنید برای اطلاع از قیمت با فروشگاه تماس بگیرید بعد زنگ میزنیم فروشگاه میگه قیمت تلفنی نمیدیم.

حمیدرضا مولی زاده

سلام این مشکل به زودی برطرف می شود

زهرا سادات حسینی
زهرا سادات حسینی
5 سال پیش

ممنون از شما