مینی کیبورد ایسوس با 68 کلید و 400 ساعت عمر باتری

0
9679

غول آی تی تایوانی، ایسوس، گوشی گیمینگ نسل بعدی خود، Asus ROG phone 3 ، را در تاریخ 23 جولای عرضه می‌کند. در کنار آن این کمپانی در حال آماده سازی یک صفحه کلید مینی گیمینگ بی‌سیم 68 کلیدی نیز است. طبق اطلاعات موجود در وب سایت رسمی، این کیبورد “ROG Falchion” نام دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این صفحه کلید علاوه بر 68 کلید، از سوئیچ‌های Cherry MX، روشنایی RGB و نورپردازی قابل تنظیم برای هر کلید نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این صفحه کلید عمر باتری  تا 400 ساعت را در خود جای داده و شما می‌توانید از نوار لمسی برای تنظیم صدا استفاده کرد.

ROG Falchion  دارای یک “صفحه لمسی تعاملی”  نیز است. این صفحه کلید از اتصال 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و زمان پاسخگویی آن 1 میلی ثانیه است. از نظر عمر باتری، در زمان خاموش بودن نور RGB شما می‌توانید تا 400 ساعت از آن کار بکشید. از دیگر ویژگی‌های صفحه کلید گیمینگ بی سیم ROG Falchion 2.4 گیگاهرتز، پشتیبانی از فناوری Aura Sync ، صفحه لمسی تعاملی، کاور صفحه کلید و غیره است.

ویژگی‌های کیبورد گیمینگ بی سیم ROG

این کیبورد دارای طراحی جمع و جور 68 کلیدی است.

صفحه لمسی تعاملی بسیار کارآمد و استفاده از آن آسان است.

زمان پاسخگویی رسمی صفحه کلید 1 میلی ثانیه است که برای بازی‌های جدید ایده آل است.

400 ساعت عمر باتری آن شگفت آور است. با این حال، نباید فراموش کنید که این عمر باتری تنها در صورت خاموش بودن روشنایی RGB محقق می‌شود.

صفحه کلید مکانیکی دارای یک پوشش محافظ برای جلوگیری از بروز حوادث است.

اولین صفحه کلید مکانیکی بی سیم ایسوس ROG است که دارای نورپردازی RGB با فناوری Aura Sync بوده که می‌تواند برای کلیدهای فردی تنظیم شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها