نامه تشکر آمیز تیم کوک به بایدن

0
541

مدیر اجرایی اپل در نامه‌ای ستایش آمیز ضمن تبریک به بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید، وی را ستایش کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، تیم کوک که هم زمان رئیس تشکیلات Business Roundtable نیز هست، در نامه خود برنامه‌های بایدن برای مبارزه با کووید 19، ایجاد شغل در آمریکا،تغییر قوانین مهاجرت و رونق بخشیدن به اقتصاد را مورد ستایش قرار داد.

تیم کوک دستور اجرایی بایدن درباره برگرداندن قانون DACA و Dreamers ستوده است.

واقعیت این است که قوانین سختگیرانه ترامپ علیه مهاجران، به ضرر کمپانی‌های آی تی از جمله اپل تمام شد و آنها با از دست دادن نیروی کار ماهر دچار افت شدند.

بسیاری از کمپانی‌های آی تی علیه ترامپ موضع گرفته، اما نتوانستند کاری کنند.

تیم کوک در این نامه از موضع جدید بایدن درباره مهاجرت، مبارزه با نابرابری نژادی و تلاش برای حل مشکل اقتصادی کشور تشکر کرده است.

مدیر اپل به عنوان رئیس تشکیلات «بیزینس راند تیبل» تاکید کرده که در حال تلاش برای اتحاد کشور بوده و حل مشکلات حقوقی مربوط به دریمرزDreamers و اصلاح قانون جامع مهاجرت باعث می‌شود تا به آرمان کشور عمل شود.

تیم کوک خطاب به بایدن نوشت: برای کمپانی‌های ما {اغلب کمپانی‌های آی تی در کالیفرنیا و …} افراد موسوم به دریمرز عضو ارزشمندی بوده و جوانانی هستند که نماینده کشورمان شده و با تنوع {نژادی} کنار هم نشسته و رویای آمریکایی را محقق می‌کنند و آینده بهتری را برای نسل بعدی می‌سازند.{اینها افرادی هستند که ترامپ تلاش کرد پس زده و از کشور اخراج کند}. آنها آمریکا را به عنوان خانه خود می‌شناسندو لیاقت این را دارند که به فرصتهای مناسب دست یابند.

تیم کوک در پایان نوشته مشتاقانه منتظر همکاری با تیم بایدن در این زمینه بوده و همکاری در سایر موضوعات باعث رسیدن به راه حل‌های ابتکاری، نوآورانه وعادلانه شده و باعث رسیدن به رفاه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها