نحوه تنظیم اپلیکیشن آب و هوا روی صفحه قفل آیفون

0
2138

در این مقاله، نحوه‌ی اضافه کردن پیشبینی هواشناسی به صفحه‌ی قفل گوشی iPhone را به شما آموزش خواهیم داد.

به گزارش کالاسودا و نقل از Digital Trends، خیل از ما‌ها پیشبینی‌های هواشناسی را جدی می‌گیریم و حتی لباس‌های خود را پیش از خروج از منزل، بر اساس آن تغییر می‌دهیم.

خوشبختانه گوشی‌های ما مجهز به اپلیکیشن هواشناسی مخصوص خود هستند، اما این وسط یک مشکل هست.

خیلی از ما فراموش می‌کنیم پیش از خروج از منزل، این اپلیکیشن را باز کرده و اخبار را چک کنیم.

خوشبختانه گوشی‌های آیفون یک ویژگی بسیار کاربردی دارند که به شما اجازه می‌دهد به محض بیدار شدن، آخرین اخبار هواشناسی را از طریق وب دریافت کنید.

در این مقاله ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید این ویژگی را روی صفحه‌ی قفل آیفون خود فعال کنید. پس با ما همراه باشید.

اولین نکته‌ی مهم این است که برای فعال کردن این ویژگی رو آیفون خود، حتما باید آیفون 12 یا جدید تر را روی گوشی خود داشته باشید.

فعال کردن این ویژگی به صفحه، کار بسیار ساده ای است.

کافی است ابتدا وارد تنظیمات گوشی شده و به بخش Do not disturb بروید.

سپس با زدن گزینه‌ی خاکستری کنار Scheduled، آنرا فعال کرده و یک بازه‌ی زمانی برای آن تعیین کنید. مطمئن شوید که گزینه‌ی Dim Lock Screen هم فعال است.

در آخر به تنظیمات خود رفته و از بخش Privacy، گزینه‌ی Location services را انتخاب کنید. حالا به پایین اسکرول کرده و اپلیکیشن Weather را انتخاب کنید.

وقتی همه‌ی این کار‌ها را به درستی انجام دادید، اکنون هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، می‌توانید پیشبینی وضع هوای آن روز را روی صفحه‌ی قفل گوشیتان ببینید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها