کدام نرم افزار های پخش موسیقی در گوشی های اندروید را انتخاب کنیم؟

0
208
کدام نرم افزار های پخش موسیقی در گوشی های اندروید را انتخاب کنیم؟

نرم افزار های بسیاری برای پخش موسیقی در گوشی های هوشمند اندرویدی وجود دارد. با این وجود بسیاری از کاربران از نرم افزار پیش فرض موجود در گوشی موبایل استفاده می کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی نرم افزار های جایگزین برای نرم افزار پخش موسیقی پیشفرض گوشی های اندروید بپردازیم  و آن ها را معرفی کنیم.

بررسی نرم افزار Google Play Music

مشهور ترین نرم افزاری که می توان از آن به عنوان جایگزینی مناسب برای نرم افزار پیشفرض گوشی های اندرویدی انتخاب کرد را باید گوگل موزیک دانست. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و با استفاده از حساب کاربری جیمیل خود می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

گوگل پلی موزیک قابلیت های بسیار زیادی دارد و با یک رابط کاربری بسیار ساده می توانید به تمام بخش های گوشی هوشمند خود و فایل های موسیقی دسترسی داشته باشید. ای نرم افزار بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران دانلود شده و با عرضه به روز رسانی های مختلف مورد تایید کاربران قرار گرفته شده است.

بررسی نرم افزار Google Play Music

معرفی نرم افزار Apple Music

در رتبه دوم بهترین نرم افزار های پخش موسیقی اپلیکیشن اپل قرار دارد. این نرم افزار قابلیت های خاصی را در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از آن می توانید آهنگ هایی را که در آیتونز خریداری کرده اید یا در اپل موزیک گوشی آیفون خود ذخیره کرده اید را در این بخش ذخیره کنید. این نرم افزار در استور رسمی گوگل قرار دارد و بیش از 10 میلیون بار دریافت شده است. اگر از طرفداران گوشی های آیفون هستید و به تازگی به سمت سیستم عامل اندروید تغییر مسیر داده اید این نرم افزار می تواند انتخاب جالبی برای شما در نظر گرفته شود.

معرفی نرم افزار Apple Music

معرفی نرم افزار Phonograph Music Player

این نرم افزار طراحی شبیه به اپلیکیشن گوگل دارد و اگر از گوشی های اندرویدی که در چند سال اخیر تولید شده اند استفاده می کنید به خوبی می توانید با این نرم افزار و رابط کاربری آن ارتباط برقرار کنید. این نرم افزار حجمی در حدود 5 مگابایت دارد و بیش از یک میلیون بار توسط استور رسمی گوگل دریافت شده است.

بزرگترین ویژگی این گوشی هوشمند را می توان رابط کاربری بسیار ساده آن دانست که به سادگی تمام بخش های گوشی شما را پوشش می دهد و می توانید از آن بهره مند شوید. این نرم افزار دارای ویجت بسیار جالب صفحه نمایش است. اگر قصد دارید یک نرم افزار جذاب و کم حجم داشته باشید این اپلیکیشن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

معرفی نرم افزار Phonograph Music Player

Neutron Music Player

این نرم افزار دارای موتور رندر صوتی 32 و 64 بیتی است و به شما امکان می دهد تا انواع آهنگ های مورد علاقه خود را اجرا کنید. بر اساس ادعای سازندگان این نرم افزار ویژگی یاد شده بر اساس اندروید نیز و به طور مستقل عمل می کند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید انواع فایل های صوتی را اجرا کنید و به نرم افزار دیگری نیاز نداشته باشید.

Neutron Music Player

در کنار نرم افزار های یاد شده می توان به اپلیکیشن هایی مانند Shuttle Music Player و jetAudio HD Music Player اشاره کرد که در میان بهترین ها قرار دارند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها