نرم افزار Messages بیش از 500 میلیون بار در گوگل پلی دریافت شد

0
193
نرم افزار Messages بیش از 500 میلیون بار در گوگل پلی دریافت شد

نرم افزار Messages به آرامی مسیر خود را پیدا کرده و به یکی از نرم افزار های ثابت گوشی های هوشمند تبدیل می شود. این نرم افزار در استور رسمی گوگل قرار دارد و بر اساس اطلاعیه گوگل پلی بیش از 500 میلیون بار دریافت شده است.

لینک دانلود نرم افزار Messages برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بر اساس ادعای اندروید پلیس این نرم افزار چند روز پیش به این افتخار دست پیدا کرد. این رقم دانلود قابل توجه است، زیرا گوگل نیازی به نصب اولیه این نرم افزار به عنوان بخشی از سرویس های خود ندارد.

نرم افزار Messages برای گوشی های هوشمند گوگل و نوکیا و همچنین تمام گوشی های هوشمندی که از اندروید وان بهره می برند توسعه پدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد و سایر کاربران باید آن را از استور های مختلف دریافت کرده و نصب کنند. برند های موتورولا، هواوی، الجی از این نرم افزار استفاده می کنند و کاربران این برند ها از آن استقبال می کنند.

با این وجود رقم دریافت کنندگان این نرم افزار بسیار جالب توجه است و این اپلیکیشن در رتبه 25 ام نرم افزار های ارتباطی استور رسمی گوگل قرار گرفته است.برخی ویژگی های نرم افزار Messages

برخی ویژگی های نرم افزار Messages

این اپلیکیشن روی تمام گوشی های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید 5 و نسخه های بالاتر پشتیبانی می کند به صورت رایگان در اختیار قرار می گیرد و می توانند از قابلیت های بسیار زیاد این نرم افزار استفاده کنند.برخی از ویژگی هایی این نرم افزار به شهرت آن کمک بسیار بالایی می کند که از مهم ترین آن های می توان به توانایی اشتراک گذاری سریع تصاویر و فایل های ویدئویی در قالب MMS و همچنین مدیریت هوشمند و کامل پیام های کوتاه و MMS اشاره کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها