نرم افزار Microsoft Teams برای چهار ساعت با مشکل مواجه شد!

0
533
نرم افزار Microsoft Teams برای چهار ساعت با مشکل مواجه شد!

به تازگی خبری در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده که نشان می دهد نرم افزار Microsoft Teams برای چهار ساعت با مشکل مواجه شده است.

مشکل چند ساعت نرم افزار Microsoft Teams

رقیب نرم افزار Microsoft Slack یعنی Microsoft Team به نظر می رسد که به مدت 4 ساعت با مشکلاتی مواجه شده است. کاربران برای دسترسی به این سرویس چت با مشکل مواجه شده اند و باعث شد تا کاربران به سیستم ایمیل یا صحبت رو در رو روی بیاورند تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند. مایکروسافت سریعا این مشکل را حس کرد و پس از چند ساعت این مشکل و دسترسی را برطرف کرد.

نرم افزار Microsoft Teams

برای استفاده از این اپلیکیشن قبل از هر چیزی باید یک اشتراک Office 365 داشته باشید. نمر افزار Microsoft Teams امکان کار در محیط کاری مبتنی بر چت را در Office 365 فراهم می سازد. شما میتوانید به راحتی از گوشی تان به تمام امور و اطلاعات تیم تان که شامل پیام ها، فایل ها، افراد و ابزار مورد نیاز می شود دسترسی داشته باشید.

این برنامه می تواند فضایی باشد تا یک تیم کسب و کاری با یکدیگر ارتباط داشته باشند. شما در این نرم افزار می توانید به تمام فایل هایی که اعضای تیم ارسال می کنند دسترسی داشته باشید. در این فضا کاربران می توانند کارهای خود را با یکدیگر هماهنگ کنند و حتی اولویت بندی در این زمینه داشته باشند.

نرم افزار Microsoft Teams را به عنوان رقیبی جدی برای Slack معرفی شده است. این نرم افزار در حال حاضر به صورت پیش نمایش برای کاربران آفیس ۳۶۵ عرضه شده است و گفته شده در سه ماهه ی اول ۲۰۱۷ به صورت عمومی برای کاربران عرضه شده است. دیشب نسخه های ویندوز ۱۰ موبایل، اندروید و iOS این اپلیکیشن در دسترس قرار گرفتند و حالا شاهد هستیم که نسخه ی دسکتاپ آن نیز قابل دریافت شده است.مشکل چند ساعت نرم افزار Microsoft Teams

جایگزینی این نرم افزار به جای اسکایپ

نرم افزار Microsoft Teams جایگزین نرم افزار اسکایپ برای کسب و کار شده و این برنامه هم اکنون یکی از برنامه های ارتباطات کاربران محسوب می شود که توسط Office 365 ارائه شده است و این غول نرم افزاری تلاش کرده است تا این برنامه همیشه در بهترین حالت خود قرار داشته باشد. به نظر می رسد که موضوع عدم ارتباط کاربران با یکدیگر در نرم افزار Microsoft Teams چند باری رخ داده و همچنین این مشکل در نرم افزار Slack نیز مشاهده شده است.

اظهارات سخنگوی مایکروسافت

سخنگوی شرکت مایکروسافت اظهار داشت : «ما می توانیم این موضوع را تایید کنیم که بالاخره این مشکل را برطرف کرده ایم و امیدواریم که دیگر با چنین مشکلی هیچوقت مواجه نشویم.»

در نهایت به باید به این موضوع اشاره کنیم که دلیل اصلی این مشکل و باگ هنوز مشخص نشده است و حتما طی روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد این نرم افزار خواهیم شنید. امیدواریم که دیگر این برنامه با چنین مشکلاتی مواجه نشود.

نظر شما در مورد مشکل چند ساعته نرم افزار Microsoft Teams چیست؟ آیا شما هم از کاربران این نرم افزار هستید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها