معرفی 21 گوشی هوشمند که از نسخه آزمایشی اندروید 10 پشتیبانی می کند

0
354
معرفی 21 گوشی هوشمند که از نسخه آزمایشی اندروید 10 پشتیبانی می کند

سومین نسخه بتا و آزمایشی اندروید 10 برای 21 گوشی هوشمند از 13 برند منتشر شد. امروز گوگل از ویژگی های جدید سیستم عامل جدید اندروید را اعلام کرد و بر اساس اخبار منتشر شده این سیستم عامل برای گوشی های پیکسل در اواخر تابستان منتشر می شود و در اختیار گوشی های هوشمند اندرویدی که از این نسخه پشتیبانی می کنند قرار می گیرد.

حضور 21 گوشی هوشمند برای دریافت سومین بتا اندروید 10 از جهاتی بسیار جالب توجه است. پروژه Treble از سال 2017 راه آندازی شد  در این مدت 8 گوشی هوشمند نسخه های آزمایشی اندروید پی را دریفات کردند اما نسخه جدید بتا اندروید 10 برای 21 محصول عرضه می شود که معادل 2.5 برابر سال گذشته است. این موضوع می تواند شروعی برای این موضوع باشد که گوشی های هوشمند بیشتری نسخه های آزمایشی را دریافت کنند.

معرفی گوشی های هوشمند که نسخه آزمایشی اندروید 10 را دریافت می کنند

گوشی های هوشمند 13 برند این به روز رسانی آزمایشی را دریافت می کنند. در کنار سه نسل از گوشی های هوشمند گوگل، گوشی های هوشمند زیر این به روز رسانی را دریافت می کنند.

Asus Zenfone 5z, Essential Phone, Huawei Mate 20 Pro, LG G8 ThinQ, Nokia 8.1, OnePlus 6T, Oppo Reno, Realme 3 Pro, Sony Xperia XZ3, Tecno Spark 3 Pro, vivo X27, vivo NEX S, vivo NEX A, Xiaomi Mi 9, Xiaomi Mi Mix 3 5G.معرفی گوشی های هوشمند که نسخه آزمایشی اندروید 10 را دریافت می کنند

در لیست منتشر شده برند های بسیاری مشاهده می شود و در این میان به جز برند سامسونگ تقریبا تمام قدرتهای سازنده گوشی های هوشمند در این لیست حضور دارند. در این میان شیائومی سه نماینده دارد و گوشی پرفروش هواوی میت 20 پرو نیز این امکان را به کاربران می دهد تا از نسخه آزمایشی اندروید 10 بهره مند شوند.

دریافت این به روز رسانی های برای گوشی های پیسکل بسیار ساده است و برای گوشی های هوشمند یاد شده نیز مطابق دستورعمل کمپانی گوگل می توان آن ها را دریافت کرد. در کنار این موضوع توجه داشته باشید که نسخه های آزمایشی را می توان حذف کرد و به نسخه قبلی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها