نسل جدید آنتن‌های 5G با عرضه‌ی CableFree هوآوی

0
934

هوآوی به تازگی فناوری آنتن دهی 5G را در یک محصول به نام CableFree عرضه کرده است. این فناوری با پیشرفت‌های اساسی در قابلیت‌هایی مانند ادغام آنتن ایستگاه پایه، راندمان تابش و ظرفیت توان همراه است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، فناوری آنتن CableFree مشکلات طراحی فعلی را از بین برده است. همچنین به طور موثری قابلیت‌های آنتن دهی را از نظر همه جنبه‌ها بهبود می‌بخشد.

آنتن جدید CableFree هواوی همانطور که از نام آن مشخص است، دارای طراحی بدون کابل است و طراحی جدید آن باعث بهبود عملکرد آنتن می‌شود.

فناوری CableFree قبلاً برای چند دستگاه هواوی از جمله آنتن‌های هوآوی Munich Pro، گلدن مینی و آنتن‌های سری London Pro و همچنین محصولات 32T32R Massim MIMO استفاده شده است. این فناوری به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت شبکه‌های 5G با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند.

برخی از قابلیت‌ها و پیشرفتهای فنی آنتن جدید هوآوی

پوشش دهی باند خوب: 5G از یک باند فرکانس بالاتر استفاده می‌کند و برای پوشش بهتر به آنتن بیشتری احتیاج دارد. در همان زمان، پوشش شبکه 5G باید توسط باندهای فرکانس چندگانه هماهنگ شود. فناوری CableFree تقریباً 20٪ بازده آنتن را بهبود می‌بخشد و همچنین باعث افزایش کیفیت پوشش دهی آنتن می‌شود.

مناسب برای تقاضای و فرکانس بالاتر: در 5G، نیاز به ظرفیت و سرعت بالا و استفاده از طیف بیشتر و MIMO بیشتر است. قدرت این آنتن از پنج یا ششصد وات به بیش از یک کیلووات افزایش می‌یابد. فناوری CableFree ظرفیت انرژی آنتن را بیش از 80٪ بهبود می‌بخشد.

وزن کم و نصب آسان: این آنتن با توجه به وزن، به جرثقیل برای نصب نیاز ندارد، بنابراین فرآیند نصب ساده بوده و در هزینه نصب نیز صرفه جویی می‌شود.

عملکرد PIM آنتن بهتر است: فن آوری CableFree تا 80٪ پیچ‌های داخلی آنتن و اتصالات را کاهش می‌دهد. با این کار، خطرات PIM را نیز کاهش می‌دهد. CableFree دارای پیچ و اتصالات کمتری است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها