نمایش زنده مراسم شرکت اپل از توییتر برای اولین بار

0
449

کالاسودا_ مراسم شرکت اپل سال ها است که به صورت زنده پخش می شود و این شرکت سعی کرده است تا مراسم خود را از طریق پلتفرم ها به نمایش بگذارید.

پوشش مراسم شرکت اپل از طریق توییتر

امسال مراسم شرکت اپل احتمالا طریق توییتر به صورت زنده پخش خواهد شد و کاربران جدید هم این مراسم را از نزدیک مشاهده خواهند کرد که در نوع خود جالب توجه است.

افزایش میزان بازدید از مراسم شرکت اپل

این دومین مراسم اپل است که به صورت رسمی از طریق پلتفرم های مختلف پخش خواهد شد و کاربران کروم و فایرفاکس هم می توانند به راحتی این مراسم از طریق سایت این شرکت مشاهده کنند. قبلا کاربران می توانستند از طریق مرورگر سافاری روی دسکتاپ این مراسم را مشاهده کنند. واقعا دیدن این مراسم از طریق دیگر مرورگرها سخت و دشوار بود.

پخش مراسم اپل از طریق اکانت رسمی این شرکت

به نظر می رسد که اپل مراسم خود را از طریق اکانت با مزه خود در توییتر به مشتاقان نمایش دهد که جالب اینکه این محتوای این اکانت بیشتر تبلیغات پولی است که چیز خاصی در پروفایل این اکانت وجود ندارد. از فردا احتمالا این اکانت فعال تر خواهد شد تا مراسم را به خوبی پوشش دهد. به گفته شرکت اپل پخش این مراسم به معنای همکاری مشترک با توییتر نیست و صرفا استفاده از این پلتفرم برای نمایش مراسم شرکت اپل به بینندگان است.

همیشه یک دلیل وجود داشت تا شرکت اپل میزان بازدید از مراسم خود را محدود کند و کاربران زیادی نمی توانستند تا این مراسم را به صورت زنده ببینند و از محتوای آن با خبر شوند ولی با این خبر به نظر می رسد که این شرکت میزان محدودیت خود را کاهش داده و خود این موضوع یک قدم رو به جلو محسوب می شود. قطعا میزان بازدید از این مراسم نسبت به سال های گذشته افزایش خواهد یافت و کاربران بیشتری از این مراسم دیدن خواهند کرد.

احتمالا این مراسم از برنامه یوتیوب هم قابل مشاهده باشد ولی اینکه چه زمانی این اتفاق اعلام شود هنوز معلوم نیست. قطعا با اضافه شدن پخش مراسم به برنامه یوتیوب ، میزان بازدید از این مراسم هم بیشتر از بهتر از قبل خواهد شد و این موضوع در نوع خود جالب توجه و خاص است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها