نسخه خاص گوشی های هواوی به مناسبت رکورد فروش این برند وارد بازار می شوند

0
888
گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی

گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی، نمایندگان این کمپانی برای یادآوری رکورد فروش 200 میلیونی این برند چینی، با طراحی زمرد خودنمایی می کنند. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد هواوی قصد دارد دو گوشی هوشمند پرطرفدار خود را در نسخه های سفارشی روانه بازار فروش کند.

روز گذشته اخباری منتشر شد که طی آن به صورت رسمی اعلام شد که هواوی به خواسته خود در سال 2018 رسیده و توانسته رکورد فروشی را که در ابتدا دست نیافتنی بود، کسب کند. در این خبر هواوی از گوشی های هوشمند متعددی از جمله پی 20 پرو، که هنوز از دید معتبرترین وب سایت ها بهترین دوربین را به خود اختصاص داده است، تقدیر کرد.

با تمام این شرایط روزهای آخر سال 2018 را باید به هواوی اختصاص داد. این برند چینی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد نسخه های مخصوصی از محصولات جدید و پرطرفدار خود یعنی نوا 4 و میت 20 پرو را روانه بازار فروش کند تا به نوعی کاربران در سال 2019 نیز همواره به یاد این رکورد هواوی باشند.

بر اساس اخبار موجود، در نسخه مخصوص گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی طراحی خاصی صورت گرفته که در قاب پشتی این گوشی های هوشمند، شاهد طراحی جالب توجهی از جنس زمرد هستیم. در قسمت پایین این لوگو که فروش 200میلیونی گوشی های این برند را نمایش می دهد، دو ستاره حک شده است.گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی طراحی خاصی صورت گرفته که در قاب پشتی این گوشی های هوشمند

گوشی هوشمند میت 20 پرو نسخه رکوردشکنی هواوی با هشت گیگابایت رم نرم افزاری و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار فروش می شود و برای گوشی هوشمند نوا 4 نیز اخبار جالب دیگری وجود دارد؛ این گوشی موبایل در یک رنگ بسیار خاص قرمز روانه بازار فروش می شود.

هواوی این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرده است که فروش گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی نسخه مخصوص آن از تاریخ یکم ژانویه ساعت 10:08 به وقت چین در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران و طرفداران پروپاقرص هواوی می توانند این نسخه بسیار زیبا را خریداری کنند. گفتنی است هنوز قیمت این محصولات به صورت رسمی اعلام نشده است.

به نظر می رسد نسخه های سفارشی گوشی های هوشمند میت 20 پرو و نوا 4 هواوی تنها در بازار چین عرضه شوند و بعید به نظر می رسد که هواوی قصد داشته باشد این نسخه از محصولات خود را روانه بازار جهانی کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها