هدست بلوتوث شیائومی با نام K-Song Version وارد بازار فروش شد

0
304
هدست بلوتوث شیائومی با نام K-Song Version وارد بازار فروش شد

هدست بلوتوث شیائومی با نام K-Song Version به صورت رسمی رونمایی شد، این هدست خوش قیمت در بسیاری از بازار های مربوط به کمپانی شیائومی به فروش می رسد و قیمتی در حدود 37 دلار دارد. این هدفون بسیار زیبا تنها در رنگ سفید روانه بازار فروش می شود.

هدست بلوتوث شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟

هدست بلوتوث شیائومی روی سر قرار می گیرد و از نظر عملکرد مورد تاییید قرار می گیرد و با یکی از دکمه های روی این هدفون می توان دستیار صوتی این محصول را فعال کرد. به طور کلی این هدست بخش های مختلفی دارد که شامل میکروفن با حساسیت بالا، دستگاه بلندگوی سیم پیچی متحرک ۴۰ میلی‌متری، دیافراگم کامپوزیتی PU + PET، آهنربا  و میکروفون ۹٫۹ میلی‌متری است.

هدست بلوتوث شیائومی همانطور که بیان شد با قیمتی در حدود 37 دلار روانه بازار فروش می شود اما شیائومی برای این محصول یک نسخه سیم دار را نیز روانه بازار فروش می کند تا قیمتی پایین تر را در اختیار کاربران قرار دهد. نسخه سیم دار این هدست حدود 22 دلار قیمت دارد و باید دید با چه استقبالی رو به رو می شود.

به طور کلی شیائومی در بخش هدفون موفقیت های کمتری در مقایسه با گجت ها سلامتی خود به دست آورده، حال باید دید این کمپانی مشهور چینی می تواند در این بخش نیز خود را به عنوان یک قطب در بخش هدست بلوتوث معرفی کند یا برای رسیدن به اهداف خود زمان بیشتری نیاز دارد.

نظر شما در مورد هدست بلوتوث شیائومی چیست؟ آیا متناسب با قیمت این محصول خرید این هدست را پیشنهاد می کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها