هدفون جدید سونی معرفی شد، WF-1000XM3 با قابلیت های کاربردی

0
408
هدفون جدید سونی معرفی شد، WF-1000XM3 با قابلیت های کاربردی

هدفون جدید سونی با نام WF-1000XM3 و همچنین earbuds های جذاب این کمپانی با قابلیت نویز کنسلینگ روانه بازار فروش می شود. این هدفون را باید نسخه به روز WF-1000X دانست.

کمپانی سونی یکی از کمپانی هایی است که هدفون های بسیار قدرتمندی را با قابلیت های بسیار خوب مانند noise-canceling روانه بازار فروش می کند. این کمپانی مشهور جدیدترین هدفون خود را با نام WF-1000XM3 به محصولات خود اضافه کرده است که آن را باید نسخه به روز WF-1000X دانست که حدود دو سال پیش روانه بازار فروش شد. این هدفون دارای عمر باتری طولانی تری نیز است.

این محصول طراحی خیره کننده ای دارد و با استفاده از ژست های حرکتی مختلف می توان آن را کنترل کرد. بر اساس ادعای سونی این هدفون دارای اپلیکیشن مخصوصی است که قابلیت های متنوعی را به کاربران می دهد، این نرم افزار به نام Adaptive Sound Control معرفی شده است. این محصول هر آنچه که می خواهید انجام م دهید را تشخیص می دهد و متناسب با آن شرایط خوبی برای شما فراهم کند.

هدفون WF-1000XM3 دارای باتری قدرتمندی است

هدفون WF-1000XM3 دارای باتری قدرتمندی است

هدفون جدید سونی دارای پردازنده QN1e HD NC در هر bud یا همان گوشی این محصول است. این پردازنده در هدفون WH-1000XM3 سونی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این محصول از بلوتوث نسخه 5 ام پشتیبانی می کند  ودر محدوده 10 متری کاربردی است. هر کدام از گوشی های این محصول وزنی در حدود 9 گرم دارند این گوشی های در کنار قاب آن نیز حدود 77 گرم هستند. این وزن به خاطر باتری است که هدفون ها را شارژ می کند. این کار زمانی در حدود 1.5 ساعت زمان نیاز دارد و می توانید پس از شارژ شدن آن به 6 ساعت پخش موسیقی با فعال بودن نویزکنسلینگ و 8 ساعت با خاموش بودن آن بپردازید.

هدفون جدید سونی در رنگ های مشکی و نقره ای با قیمتی در حدود 230 دلار به فروش می رسد و به نوعی رقیبی برای محصولات هواوی، اپل و سامسونگ خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها