همه محصولات سامسونگ که در رویداد Galaxy Unpacked رونمایی می‌شوند

0
689

سامسونگ در حال تدارک یکی از بزرگترین رویدادهای سال 2020 خود به نام Galaxy Unpacked است. این شرکت در مجموع پنج محصول پرچمدار خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، البته محصولات اصلی، سری Galaxy Note 20 خواهد بود. با این حال Galaxy Z Fold 2 و همچنین دستگاه‌های جدید Galaxy Tab S7 و محصولات جدید TWS نیز رونمایی می‌شوند. امروز، این شرکت یک تیزر ویدیویی جدید برای تأیید تمام محصولات دریافتی و ایجاد شوق و انگیزه بیشتر برای این رویداد پخش کرد.

این ویدئو با نشان دادن رنگ برنزی جدید Mystic شروع شد و به نظر می‌رسد این رنگ جدید محصولات سامسونگ است. در ادامه گلکسی زد فولد 2 و همچین قلم گلمسی نوت 20 به نمایش گذاشته شد. سپس این تیزر چندین تصویر را نشان می‌دهد که طراحی، قطعات و حتی جعبه‌ی پادشاه جدید سامسونگ را نشان می‌دهند.

رویداد بزرگ این شرکت در پردیس دانشگاه دیجیتال سامسونگ واقع در سوون کره جنوبی برگزار خواهد شد. علاوه بر Z Fold 2 و Galaxy Note 20، سامسونگ سری Galaxy Tab S7 و همچنین Galaxy Watch 3 و Galaxy Buds Live را معرفی خواهد کرد.

 

در حالی که Galaxy Z Fold 2 نوآورانه‌ترین دستگاه این رویداد خواهد بود، خانواده نوت 20 همچنان به عنوان بزرگترین ستاره این نمایش می‌درخشند. بعلاوه، گوشی تاشو به دلیل قیمت بالای آن، هنوز هم یک گوشی کاربردی برای همه نیست.

این شرکت از دو گوشی جدید در قالب Note 20 و Note 20 Ultra رونمایی خواهد کرد. اگر منتظر دستگاه‌هایی هستید که از خانواده S20 بسیار برتر هستند، احتمالاً ناامید می‌شوید. براساس گزارشات، نوت 20 یک دوربین مشابه S20 دارد. وقتی صحبت از Galaxy Note 20 Ultra می‌شود، ما انتظار سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را داریم؛ با این حال دوربین اولترا واید آن از 48 به 12 مگاپیکسل نزول پیدا کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها