همکاری اپراتورها در بازسازی مناطق سیل زده

0
213
همکاری اپراتورها در بازسازی مناطق سیل زده

اپراتورهای تلفن همراه ایرانی به منظور ارائه خدمات به مناطق سیل زده از ظرفیت یکدیگر استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، کارگروه مدیریت بحران وزارت ارتباطات از اپراتورهای ارتباطی خواست از ظرفیت‌های مشترک برای بازسازی و ارائه خدمات با کیفیت به مناطق سیل زده استفاده کنند.

پیش از این نیز محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر از اپرانورها خواسته بود که دریافت بدهی مشترکان مناطق سیل زده را تا پایان اردیبهشت تمدید کنند.

وزیر ارتباطات در این زمینه نوشته بود: جمع زیادی از مردم خوزستان همچنان درگیر سیل هستند. از اپراتورها خواستم دریافت مطالبات خود در این شهرها را تا پایان اردیبهشت به تعویق بیندازند و خدمات به هیچ وجه به دلیل بدهی قطع نشود.

وی افزوده بود: پیشنهاد دارم در صورت امکان سایر دستگاه‌ها نیز برنامه ویژه ای برای آن مناطق در نظر بگیرند.

این در حالی است که اپراتورهای تلفن همراه یه هفته تا ۱۰ روز بعد از وقوع سیل خدمات خود را به صورت رایگان به مشترکان مناطق سیل زده ارائه کردند.

در همین رابطه، ۱۷ فروردین ایرانسل اعلام کرد که مکالمه درون شبکه ایرانسلی و نیز مکالمه به مقصد سایر اپراتورهای همراه تا پایان جمعه ۲۳ فروردین در پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان رایگان است.

مکالمه رایگان ایرانسل پیش از این در منطقه‌های سیل‌زده استان‌های گلستان و ایلام نیز ارائه شده بود.

همچنین اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران هم در ۱۶ فروردین اعلام کرد: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان لرستان، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، برقراری مکالمه(درون و برون شبکه) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان را که از روز سه شنبه ١٣ فروردین تا روز جمعه ١۶ فروردین ماه رایگان کرده بود، به مدت یک هفته یعنی تا روز جمعه ٢٣ فروردین ماه  تمدید کرد.

اپراتور اول ارتباطی کشور پیش از این برقراری مکالمه درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف و مناطق سیل زده استان ایلام را رایگان اعلام کرده بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها