هندزآن تبلت هوآوی MatePad Pro 5G

0
1368

هوآوی یکی از بزرگترین کمپانی‌های حاضر در بازار تبلت است؛ این کمپانی یک روز پیش از محصول جدیدی به نام MatePad Pro 5G برای رقابت با iPad Pro و سایر تبلت های محبوب اپل رونمایی کرد.

نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه در تبلت هوآوی

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، هوآوی چند ماه پیش تبلت MatePad Pro را در چین معرفی کرد. این مدل در سه نوع – Wi-Fi، 4G LTE و 5G ارائه شد که مدل 5 جی دارای یک به روز رسانی جزئی در چیپست در قالب Kirin 990 5G است.

MatePad Pro مشابه iPad Pro است؛ اما از نظر هوآوی نسخه بهتری است که از نمایشگر 10.8 اینچی پانچ و حاشیه‌های بسیار نازک بهره می‌برد. درواقع حاشیه‌های آن چنان نازک هستند که هواوی ادعا می‌کند به نسبت باورنکردنی 90٪ صفحه به بدنه دست یافته است. این بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه تبلت در جهان و بسیار بهتر از Galaxy Tab S6 و iPad Pro است که به ترتیب با نسبت 83٪ و 84.6٪ ارائه می‌شوند.

هواوی برای لغو بهتر سر و صدا، صفحه نمایش همه‌جانبه را با بلندگوهای چهارگانه و تنظیم میکروفن پیشرفته ترکیب کرده است.

آنچه واقعاً MatePad Pro 5G را از محصولات رقیب متمایز می‌کند، سخت افزار و نرم افزار داخلی است.

تراشه‌ی Kirin 990 5G یک تجربه فوق العاده سریع را ارائه می‌دهد؛ هواوی ادعا دارد این تبلت سریع‌ترین تبلت 5G در جهان است که سرعت بارگیری آن حداکثر 10 برابر سریعتر از 4G است.

همچنین یک باتری بزرگ 7،250mAh در آن وجود دارد که از فناوری شارژ سریع سیمی 40W پشتیبانی می‌کند. هوآوی همچنین شارژ بی سیم 27 وات و حتی شارژ بی سیم معکوس را نیز در این گوشی قرار داده است که به شما این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن دستگاه مورد نظر در پشت تبلت، سایر محصولات را شارژ کنید.

همه اینها با یک تجربه نرم افزاری ساده همراه است. Multiplier برنامه سفارشی هوآوی این امکان را به کاربران می‌دهد که همزمان دو پنجره را درون یک برنامه باز کنند؛ علاوه بر این کاربران تلفن‌های هوشمند Huawei و Honor می‌توانند دستگاههای خود را با استفاده از این تبلت کنترل کنند.

متأسفانه، همانند گوشی تاشوی جدید هوآوی Mate Xs تبلت MatePad Pro 5G نیز از نظر نرم افزاری دارای یک مشکل و محدودیت اساسی است؛ این تبلت نیز همانند سایر محصولات هوآوی به سرویس‌ها و برنامه‌های گوگل دسترسی ندارد، اگرچه این موارد احتمالاً در یک تبلت نسبت به گوشی از اهمیت کمتری برخوردار هستند.

صفحه کلید هوشمند و قلم M هوآوی

تبلت هوآوی MatePad Pro 5G با دو اکسسوری بسیار مهم همراه است. یکی از این لوازم جانبی‌ها، صفحه کلید هوشمند آن است و یک تجربه تایپ مناسب را ارائه می‌دهد.

مورد دیگر قلم هوشمند M Pen هواوی است. از منظر طراحی این قلم کاملاً ساده و سبک است، اما از 4096 سطح فشار مختلف پشتیبانی می‌کند و به صورت کاملاً یکپارچه در تبلت قرار می گیرد. این قلم به صورت مغناطیسی به MatePad Pro متصل می‌شود و  بعد از آن به طور خودکار روند شارژ آغاز خواهد شد. شارژ کامل یک ساعت طول می‌کشد اما برای ده دقیقه استفاده می‌توانید آن را به مدت 30 ثانیه شارژ کنید.

قیمت و لوازم جانبی Huawei MatePad Pro

هوآوی MatePad Pro از اوایل بهار در سراسر اروپا عرضه می‌شود. مدل وای فای با قیمت 549 یورو و با مشخصات 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد؛ و مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه قیمتی معادل با 649 یورو دارد.

نسخه دوم با قیمت 749 یورو در دسترس است، اگرچه این نسخه شامل M Pen به عنوان بخشی از پکیج خود است. نسخه‌های 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی مدل 4G LTE به ترتیب 599 یورو و 699 یورو ارائه خواهند شد.

مدل 5 جی MatePad Pro، اواخر امسال با قیمت 799 یورو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه در دسترس خواهد بود، اگرچه نسخه 949 یورو آن شامل مشخصات 8/512 گیگابایت است.

اگر به دنبال لوازم جانبی به صورت جداگانه هستید، صفحه کلید هوشمند با قیمت 129 یورو و قلم M Pen با قیمت 99 یورو به فروش می‌رسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها