هوآوی Mate X2 با نمایشگر تاشو داخلی

0
5635

تاکنون هواوی دو گوشی هوشمند تاشو با نام‌های Mate X و Mate Xs  و نمایشگرهای تاشو بیرونی عرضه کرده است. اما Mate X2 متفاوت است و همانطور که گفته شد دارای صفحه نمایش تاشو داخلی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این خبرها از یانگ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی DisplaySearch و DSCC منتشر شده است. یانگ در پاسخ به توئیت ایوان بلاس ادعا كرد كه Mate X2 دارای صفحه نمایش تاشو داخلی خواهد بود؛ كه از کمپانی‌های سامسونگ و BOE تهیه خواهد شد. این صفحه نمایش از نوع UTG نخواهد بود؛ بلکه CPI است.

این اولین بار نیست که ما از گوشی تاشو هواوی با نمایشگر درونی حرف می‌زنیم؛ این غول فناوری چینی، اختراع مذکور را در ژانویه در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است.

اسکریپت‌های ارائه شده توسط هواوی به EUIPO نشان داد که این گوشی تاشو دارای شکاف مخصوص قلم خواهد بود و درمجموع شش دوربین دارد. چهار دوربین در پشت بدنه و دو دوربین در جلو در نوار کناری عمودی قرار گرفته است.

با مراجعه به توییت Blass، افشاگرها نام محصولات آینده هواوی را به همراه نام‌های رمزگذاری شده آنها در پست خود افشا کردند. Mate X2 با نام Teton و نسل بعدی Nova و Y9a با نام‌های جسیکا / باربی و فرانکلین عرضه می‌شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها