بررسی چند مورد از موفقیت های شرکت هواوی در سال 2018

0
532
بررسی چند مورد از موفقیت های شرکت هواوی در سال 2018

شرکت هواوی در سال 2018 موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده است که برخی از آنها تاثیر بسیار زیادی روی این برند چینی و آینده اش داشته است. در این مطلب قصد داریم به بررسی چند مورد از موفقیت های شرکت هواوی در سال 2018 بپردازیم.

آغاز سال 2018 با عرضه گوشی موبایل پی 20 پرو

هواوی در سال 2018 اولین گوشی هوشمند خود را با سه لنز دوربین روانه بازار فروش کرد. کمپانی هواوی توانست با عرضه گوشی هوشمند پی 20 پرو، تمام برندهای موبایل را شکست دهد و پرچمدار خود را به عنوان برترین دوربین گوشی های هوشمند (از دید بسیاری از سایت ها) معرفی کند. عرضه این گوشی هوشمند در سال 2018  تاثیر بسیار زیادی روی فروش هواوی در تمام بخش های موبایل به صورت مستقیم و غیرمستقیم داشت.آغاز سال 2018 با عرضه گوشی موبایل پی 20 پرو

هواوی و کسب عنوان دومین برند پرفروش جهان در سال 2018

در سال های اخیر سامسونگ و اپل همواره رتبه های اول و دوم پرفروش ترین برندهای موبایل را به خود اختصاص داده بودند و هواوی نیز در رده سوم قرار داشت اما در سال جاری هواوی روند صعودی قابل توجهی درپیش گرفت و توانست رتبه دوم برند اپل را به خود اختصاص دهد و پس از سال ها اپل را به سومین برند تولیدی گوشی های هوشمند تبدیل کند. این موفقیت از جهاتی دیگر نیز اهمیت داشت؛ رشد فروش این برند در مقایسه با افت سامسونگ برای مدیران این برند بسیار خوشایند بود. از دید بسیاری از تحلیلگران، هواوی می تواند تا سال 2020 خود را به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های موبایل در بازار جهانی معرفی کند.

دستیابی هواوی به رکورد دست نیافتنی اش

مدتی پیش کمپانی هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد فروش گوشی های هوشمند خود را به 200 میلیون دستگاه برساند که در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسید اما این برند چینی توانست چند روز مانده به پایان سال 2018 به این مهم دست پیدا کند و سال 2018 را در تاریخ خود جاودانه کند. البته هواوی در این مسیر تنها نبود و برند آنر نیز نقش بسیار مهمی در فروش بسیار بالای گوشی های این کمپانی ایفا کرد.دستیابی هواوی به رکورد دست نیافتنی اش

حمایت تمام مردم چین از هواوی

هواوی در چند ماه اخیر به مشکلات بسیار زیادی با ایالات متحده برخورد که باعث کاهش فروش این برند چینی در بازار ایالات متحده شد. این مشکلات تا حدی پیش رفت که یکی از مدیران ارشد هواوی بازداشت و روانه دادگاه شد. از این رو مردم و کمپانی های بزرگ این کشور به دلیل مشکلات ایجاد شده میان این برند و ایالات متحده، استفاده از گوشی های هوشمند آیفون را در این کشور ممنوع اعلام کردند تا اگر فروش هواوی صدمه ببیند، کمپانی مشهور اپل نیز دچار صدمه بسیار جدی شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها