هواوی میت 30 با پردازنده جدید هواوی شگفتی ساز می شود

0
458

هواوی میت 30 با پردازنده کایرین 985 روانه بازار فروش می شود. بر اساس اخبار موجود این فبلت در سه ماه سوم سال جاری میلادی روانه بازار فروش می شود و اولین محصول این کمپانی با پردازنده جدید هواوی خواهد بود.
در سال های اخیر فبلت های هواوی فروش بسیار خوبی به دست آورده اند و محصولات سری میت هواوی مورد تایید کاربران قرار گرفته است، از این رو کمتر از چند ساعت تا رونمایی از پرچمداران سری پی هواوی اخباری در مورد میت 30 این کمپانی منتشر شده که نشان می دهد هواوی پیشرفت خود را متوقف نخواهد کرد.

هواوی میت 30 قدرتمند تر از نسخه های قبلی خواهد بود

بر اساس شایعات منتشر شده پردازنده کایرین 985 با فرآیند EUV و توسط TSMC به تولید می رسد و پیشرفت های بسیار خوبی در مقایسه با پردازنده کایرین 980 دارد. بر اساس شایعات میزان ترانزیستور های این پردازنده 20 درصد افزایش پیدا می کند و مانند نسخه فعلی بر اساس معماری 7 نانومتری خواهد بود. انتظار بهبود مصرف انرژی نیز برای این پردازنده به نظر منطقی خواهد بود. همانطور که بیان شد موارد یاد شده به صورت شایعات منتشر شده و هواوی به صورت رسمی این موارد را تایید نکرده اما به نظر می آید این چیپست مجهز به مودم نسخه پنجم خواهد بود.
با تازگی اخباری از کمپانی هواوی منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی قصد دارد پردازنده های خود را گسترش دهد و سهم پردازنده های کایرین را از گوشی های خود به 60 درصد برساند. در حال خاضر 45 درصد از گوشی های این کمپانی با پردازنده های کایرین روانه بازار می شود. این موضوع یک تهدید بسیار جدی برای کمپانی مدیاتک خواهد بود.
به نظر می رسد هواوی میت 30 یک قدم هواوی را به رویای خود در مورد رسیدن به فروش سامسونگ نزدیک تر کند. نظر شما در این زمینه چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها